سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای رونق زنجیره تولید پوشاک در خراسان شمالی باید تلاش شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی: تولید پوشاک اشتغال آفرین، زودبازده و پربازده است و باید برای رونق این کسب‌وکار در استان تلاش شود چراکه ظرفیت و پتانسیل زیادی برای گسترش آن وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمود قنبری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: همراهی زیرمجموعه‌ها در برخی از بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ضعیف است، حتی در اموری که مدیران آنان قول همکاری را می‌دهند سخت‌گیری بی‌مورد می‌کنند.

قنبری افزود: مدیران و مسئولان رده‌بالا برای انجام امور تلاش می‌کنند، اما در زیرمجموعه سخت‌گیری می‌شود و حتی برخی اوقات ما را نیز با قانون و تبصره برای انجام نشدن کار قانع می‌کنند.

وی اظهار کرد: باید دنبال حل مشکلات و راه برای کمک مراجعه‌کننده‌ها باشیم، اما بعضاً در برخی از دستگاه‌ها و بانک‌ها دنبال انجام نشدن کار‌ها هستند درحالی‌که مدیر آن مجموعه برای انجام کار تأکید کرده است.

وی بابیان اینکه برخی از کارشناسان و مسئولان در رده‌های پایین‌تر روند امور را بسیار طولانی و پیچیده می‌کنند گفت: با توجه به مسائل و مشکلات جامعه هم‌اکنون باید برای رفع مشکلات و چالش‌ها دنبال راه‌های آسان باشیم، سخت‌گیری بی‌مورد مراجعه‌کننده‌ها را خسته خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی افزود: بعضاً برخی از بانک‌ها افزایش مصارف از منابع را مطرح می‌کردند که ما از مسئولان کشوری آن بانک‌ها توانستیم تا ۶ برابر نیز برای دریافت تسهیلات تقاضا کنیم.

وی بر آموزش و حرفه‌ای عمل کردن در صنعت پوشاک تأکید کرد و تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی در این زمینه باید جدی گرفته شود و در کنار این امر به مسائل فروش و بازاریابی نیز نگاه شود.

وی از بانک‌ها خواست تا به تولیدکننده‌ها در حوزه پوشاک سرمایه در گردش اختصاص دهند و گفت: با توجه به مسائل و مشکلات بحث بازار هم‌اکنون این قشر باید حمایت شوند، با فروش محصول تسهیلات را پرداخت خواهند کرد، اما باید گردش مالی داشته باشند.

انتهای پیام/ ر

برای رونق زنجیره تولید پوشاک در خراسان شمالی باید تلاش شود

برچسب ها: پوشاک ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.