سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

با هنجارشکنان برای حفظ امنیت مردم برخورد قاطع می کنیم

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه پشتیبان ناجا هستیم گفت: برای حفظ امنیت فرهنگی و اجتماعی مردم باید با هنجارشکنان برخورد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه پشتیبان ناجا هستیم گفت: برای حفظ امنیت فرهنگی و اجتماعی مردم باید با هنجارشکنان برخورد شود.
مرتضی کشکولی ، با اشاره به سخنان اخیر سردار اشتری و برخورد با هنجارشکنان اظهار داشت: همیشه ما دغدغه این موضوع را داریم و در خصوص برخورد با هنجارشکنان دو نوع برخورد سلبی و ایجابی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی در این راستا افزود: در راستای ایجابی باید کار‌های فرهنگی به‌صورت منظم برنامه‌ریزی شود به‌طوری‌که در این راستا می‌توان اقدامات فرهنگی موردنیاز را در مدارس و دانشگاه‌ها انجام داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی همه دستگاه‌های متولی و نهاد‌های فرهنگی با همکاری می‌توانند در کنار هم اقدامات چشمگیری را انجام دهند.

وی بیان کرد: بخشی از برخورد‌ها به‌صورت سلبی است و ناجا وظیفه دارد با هنجارشکنان برخورد کند که تاکنون نیروی انتظامی به وظیفه خود به‌خوبی عمل کرده است؛ بخشی از هنجارشکنی‌ها در جامعه توسط تحریک‌های خارج از کشور و ضدانقلاب‌ها صورت می‌گیرد که باید با قاطعیت با این افراد برخورد شود.

سردار کشکولی عنوان کرد: هنجارشکنان عفت عمومی و ارزش‌ها را هدف قرار داده‌اند که باید دستگاه‌های متولی با شدت با این هنجارشکنان برخورد کنند.

وی گفت: در جامعه عده‌ای هستند که سبک‌رفتار و حرکاتشان متفاوت است و نیاز به هدایت و نصیحت دارند که با راهنمایی، گفتگو و تذکر این افراد سبک‌رفتارشان تغییر می‌کند، ولی بخشی از افراد عمداً با تحریک خارج از کشور و با نگاه مخالفت با نظام هنجارشکنی می‌کنند و علاوه بر این باارزش‌ها و مظاهر دینی برخورد می‌کنند و اقداماتی مانند سگ گردانی را انجام می‌دهند که باید به‌صورت جدی و قاطعانه با آن‌ها برخورد شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: ما از قبل پشتیبان ناجا بودیم و هنوز هم هستیم و متن جامعه ما متن دینی، انقلابی و باعفت است و مردمی باایمان و دین‌دار داریم که حافظ ارزش‌ها هستند، اما باید با افرادی که هنجارشکن هستند برخورد شود و برای حفظ امنیت فرهنگی و اجتماعی مردم باید با هنجارشکنان برخورد شود.

انتهای پیام/ب

برخورد قاطع با هنجارشکنان برای حفظ امنیت مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.