سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه هوشمند تندرستی در ایستگاه قطار شهری مشهد راه اندازی شد

پایگاه هوشمند تندرستی در یکی از ایستگاه‌های قطارشهری مشهد فعال شده است و شهروندان در ازای انجام حرکات ورزشی بلیت رایگان هدیه می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، وحید مبین مقدم   مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: راه اندازی پایگاه هوشمند تندرستی در ایستگاه قطارشهری  به سفارش سازمان فاوا شهرداری مشهد، توسط یک شرکت دانش بنیان طراحی و راه اندازی شده است.

او ادامه داد : این پایگاه طرح نوآورانه است که به افراد امکان می‌دهد حین فعالیت‌های روزانه خود در زمان‌های آزاد، حرکات ورزشی انجام دهند، همچنین در این پایگاه با استفاده از سنسور‌های تشخیص حرکات بدن و هسته نرم افزاری، فعالیت‌های جسمی مخاطبان پردازش و آنالیز می‌شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد با بیان اینکه این ایستگاه در گام اول در ایستگاه فلسطین خط یکم قطارشهری مشهد فعال شده است، گفت: در این ایستگاه مسافران قطارشهری در فاصله یک و نیم متری مقابل دستگاه می‌ایستند و با بلند کردن دست، سنسور‌های تشخیص بدن دستگاه، اندام کاربر را شناسایی می‌کند.

مبین مقدم  افزود :  پس از این اقدام نحوه انجام حرکات ورزشی شامل حرکت اسکات، حرکت پرش در جا و حرکت خم کردن کمر به چهار طرف به صورت ویدئویی آموزش داده می‌شود و کاربر باید در ۹۰ ثانیه مجموع این حرکات ورزشی را به صورت عملی انجام دهد.
او تصریح کرد : پس از پایان حرکات، بلیت تک سفره قطارشهری به کاربر اهدا می‌شود.
 
انتهای پیام //ا.ز 
 

راه اندازی پایگاه هوشمند تندرستی در ایستگاه قطارشهری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.