سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان لوله گذاری گاز در بخش شهداد

بخشدار شهداد گفت: پروژه خط انتقال لوله گذاری گاز در سطح شهداد و اندوهجرد به پایان رسید و این طرح احتمالا در دهه فجر بهره برداری خواهد شد.

محمد حسین یزدان پناه بخشدار شهداد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در خصوص پروژه گازرسانی بخش شهداد گفت: خط انتقال لوله گذاری گاز در حوزه شهری شهداد و اندوهجرد به پایان رسید.

وی افزود: پروژه گازرسانی در روستای گردشگری سیرچ با خط انتقال اصلی لوله کشی گاز از سمت گلبافت و جوشان به طول ۱۰۰ کیلومتر  در حال انجام است.

یزدان پناه بیان کرد: پروژه گازرسانی از سال گذشته در شهداد آغاز و باید طبق  برنامه زمانبندی این پروژه طی ۱۸ ماه به اتمام برسد.

وی  اظهار امیدواری کرد: مشعل گاز در بخش شهداد، اندوهجرد و سیرچ در ایام دهه فجر افتتاح و یا اگر دچار تأخیر شود در ۱۲ فروردین سال آینده افتتاح خواهد شد.

بخشدار شهداد گفت:پروژه گاز رسانی به شهداد با هزینه ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

یزدان پناه افزود: شبکه خط انتقال لوله گذاری گاز در سطح شهر به پایان رسیده و علمک گذاری آغاز نشده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۹۰ درصد خط انتقال لوله گذاری گاز انجام شده تصریح کرد: برای بخش کشیتوئیه نیز مصوب شده که کار گازرسانی انجام شود.

یزدان پناه گفت: با کمک استاندار کرمان پیگیر هستیم که خط انتقال لوله گذاری گاز در روستا‌های دهستان اندوهجرد و تکاب نیز آغاز شود.

انتهای پیام /ی

شهداد دهه فجر گازرسانی می شود

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.