سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ایلام:

زمین برای مسکن مددجویان سیل زده روستای دم رود ماژین خریداری شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام از خریداری۱۲ هزار متر مربع زمین برای ساخت مسکن مددجویان سیل زده دم رود ماژین شهرستان دره شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ضیاء رضایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت:۱۲ هزار متر مربع زمین برای ساخت مسکن مددجویان سیل زده دم رود ماژین شهرستان دره شهر خریداری شده است.

وی افزود: این میزان زمین با اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برای احداث واحد‌های مسکونی مردم سیل این روستا خریداری شده است.

رضایی  ادامه داد: تسطیح این میزان زمین توسط بنیاد مسکن انجام و برای ساخت واحد مسکونی به تمامی بیش از ۲۰ خانوار ساکن در این روستا واگذار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد ایلام اظهار کرد: زمین خریداری شده برای تمام مردم این روستا اعم از مددجو و ... بوده و به هریک از این خانوار‌ها ۱۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاوض پرداخت خواهد شد.

وی همچنین از تکمیل شماری از واحد‌های مسکونی مددجویان سیل زده این استان خبر داد و گفت: پس از جریان وقوع سیل فرودین ماه امسال و تخریب واحد‌های مسکونی مناطق سیل زده احداث منازل مسکونی جدید برای مددجویان در دستور کار این نهاد قرار گرفت.

رضایی یاداور شد: در این زمینه ساخت بیش از ۱۰۰و احد مسکونی مددجویان در مناطق مختلف سیل زده استان شروع و دو واحد از این منازل تکمیل و در آستانه بهره برداری قرار گرفته اند.

انتهای پیام/با

حمایت کمیته امداد از مددجویان سیل زده ماژین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.