سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۵ فرهنگ سرای شهرداری در همدان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان از فعالیت ۱۵ فرهنگ سرای شهرداری در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعید خوشبخت، رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی شهرداری همدان در جمع خبرنگاران گفت:این فرهنگ سراها صبح ها و بعد از ظهرها در حوزه های فرهنگی و ورزشی فعال هستند.

وی با اشاره به توانمندسازی جوانان در برنامه های فرهنگ سراهای شهرداری افزود: توجه به جوانان و نوجوانان ، اشتغال و سلامت جسمی مهمترین رویکرد فرهنگ سراهای شهرداری ها است.

سعید خوشبخت ،رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی همدان گفت:۱۵ فرهنگ سرا زیر مجموعه سازمان شهرداری در محلات مختلف این شهر در حال فعالیت است افزود: امسال  ۳ مرکز ورزشی به این مجموعه اضافه می شود.

وی افزود: فعالیت این حوزه برای تمام گروه سنی فعال است وهمه اقشار جامعه می توانند در حوزه های هنری ،کلاس های آموزشی ،کلاس کسب و کار، آموزش شهروندی کلاس های مشاوره سلامت، در این فرهنگسرا ها شرکت کنند .

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی همدان ادامه داد: این فرهنگسراها در مناسبت های مختلف جشن هایی برای اهالی محله برگزار می کنند،

خوشبخت ، ایجاد انسجام بیشتر بین فرهنگ دوستان و هنر جویان،تلاش در جهت ایجاد فضای مناسب برای تعامل،گفتگو و تبادل نظر بین هنرمندان،برگزاری کارگاههای هنری فعال در محیط مناسب و سالم هنری مرتبط با تاریخ و تمدن و برگزاری همایشها و جشنواره های خاص تاریخی را از اهداف فعالیت فرهنگسرا ها  عنوان کرد.

وی  گفت: این فعالیتها در حوزه کارگاه سفال گری،طراحی و خوشنویسی فارسی و لاتین ، معرق کاری ،داستان نویسی،تئاتر و نمایش انجام می گیرد.

خبرنگاران همدانی همچنین امروز در تور رسانه ای با فعالیت این فرهنگسراها  آشنا شدند. 

انتهای پیام/ب

آشنایی خبرنگاران همدانی با فعالیت فرهنگسراهای شهر همدان 

برچسب ها: فرهتگ سرا ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.