سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تاکید کرد؛

ضرورت عملیاتی شدن وعده‌های مسئولان در کمک به سیل زدگان

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بر ضرورت عملیاتی شدن وعده‌های مسئولان در کمک به سیل زدگان تاکید کرد.

زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم و قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ضرورت رسیدگی مردم درباره وضعیت مردم حادثه از بلایای طبیعی در کشور  گفت: ابتدای امسال با سیل خانمان براندازی مواجه شدیم که بخش مهمی از کشور را فراگرفت و تعداد زیادی از هم‌وطنانمان، خانه‎هایشان را به واسطه این سیل از دست دادند و دچار مشکلات زیادی شدند.

وی ادامه داد: شرایط ابتدایی سیل به طوری بود که صدا و سیما و رسانه ملی با پوشش خبری  خود باعث کمک به سیل‌زدگان و کاهش آلام زودگذر این عزیزان شدند.

بیشتر بخوانید: رضایی: مطالبات خسارت دیدگان از حوادث طبیعی اخیر با جدیت پیگیری شود

الهیان تصریح کرد: البته توجه به این مسئله نیز اهمیت دارد که استمرار خدمت رسانی به مردم در جهت رفع نیاز‌های کوتاه مدت و درازمدت آنان تلاش شود و مسئولان باید همت و عزم خود را در جهت حل مشکلات و ساخت مسکن و ارائه تجهیزات و لوازم موردنیازشان جزم کنند.

وی ادامه داد: معمولا در این نوع مشکلات شرایط احساسی رخ می‌دهد که مسئولان وعد‌هایی می‌دهند، اما برای ادامه انجام خدمت با یک وضعیت فرسایشی مواجه می‌شویم و معمولا این عزیزان آسیب دیده به فراموشی سپرده می‌شوند و روند کمک رسانی به آن‌ها کند می‌شود.

الهیان در پایان تصریح کرد: از این لحاظ لازم است تا وعده‌هایی که مسئولان به این هموطنان و مردم سیل زده داده‌اند، را عملیاتی کنند تا بخشی از آلام این عزیزان کاهش پیدا کند و زودتر هم وطنان استان خوزستان و لرستان و گلستان به زندگی عادی بازگردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.