سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت:

کهگیلویه و بویراحمد تا سال ۱۴۰۰ به‌طور کامل از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با رسیدن ضریب نفوذ گاز به میزان ۱۰۰ درصد تا سال ۱۴۰۰ دیگر ساکنان استان به‌طور کامل از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،رحمان خادم،مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد نفوذ شبکه گاز خانگی تا سال گذشته ۸۵ درصد بود که تا پایان امسال به ۹۱ درصد  و تا سال آینده به ۹۷ درصد خواهد رسید.

او افزود: ۸۹۵ روستا در  کهگیلویه و بویراحمد بالای ۲۰ خانوار هستند که از این تعداد،۵۲۵ مورد آن از نعمت گاز برخوردار هستند.

خادم بیان کرد: یک هزار و ۱۱۵ روستا در این استان شرایط گازرسانی را دارند که گازرسانی به ۲۳۳ مورد آن در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: در مجموع ۱۰۰ درصد خانوار های شهری و ۸۴ درصد روستاییان این استان از نعمت گاز برخودار هستد.

خادم با اشاره به رعایت استانداردهای ملی و بین المللی شرکت گاز استان، افزود: در هر ۲ حوزه شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۰ هزار و ۱۲۷ مشترک وجود دارد.

شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۷۷ با توجه به سیاست های دولت و نیاز روزافزون جامعه به گاز طبیعی تاسیس شد و از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را برای ارائه خدمات مطلوب گازرسانی آغاز کرد.

انتهای پیام/پ

برخورداری کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.