سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۲۲۵ زوج مددجوی مازندرانی

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۲۲۵ زوج مددجو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد کوچکی معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: به ۲۲۵ نفر از زوج‌های جوان تحت حمایت مجموعا به ارزش ۳۹۴ میلیون تومان طی سه ماهه نخست امسال کمک هزینه خدمات ازدواج پرداخت شد.

وی افزود: کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت و نیازمند، زنان سرپرست خانوار و همچنین هدیه ازدواج به پسران تحت حمایت پرداخت شده است.

کوچکی گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد اجتماعی، بر اساس وظایف و ماموریت‌های ذاتی خود در یاری رساندن به نیازمندان و رفع نیاز‌های آن‌ها، تامین بخشی از هزینه‌های ازدواج خانوار‌های نیازمند را با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده فراهم می‌کند.

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه با همت و مشارکت خیران و نیکوکاران در حال حاضر هیچ زوج تحت حمایت در نوبت دریافت جهیزیه قرار ندارد، افزود: بخشی از هزینه‌های تامین جهیزیه از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار تهیه و در اختیار نوعروسان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از ابعاد مهم توانمند سازی خانوار‌ها توجه به فراهم آوردن زمینه ازدواج به هنگام وآگاهانه برای جوانان تحت حمایت است، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین خانوار‌ها از دیگر اهداف پرداخت کمک هزینه‌ی خدمات ازدواج است.


معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: این نهاد علاوه بر ارائه خدمات ازدواج به نیازمندان به منظور تحکیم بنیان خانواده و تقویت مهارت‌های زندگی خدمات راهنمایی، مشاوره و کلاس‌های آموزشی برای زوج‌های جوان تحت حمایت برگزار می‌کند.

کوچکی با تقدیر ازکمک خیران در تهیه جهیزیه برای نوعروسان گفت: مشارکت مردم و خیران در تامین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.

انتهای پیام/آ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.