سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع اعتراض آمیز طرفداران تیم پاس همدان

روشن نشدن وضعیت تیم پاس موجب نگرانی هواداران این تیم درجلوی اداره ورزش و جوانان استان همدان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،این تجمع اعتراض آمیز که در حضور حدود ۵۰ هوادار پاس و با در دست داشتن پرچم این تیم همراه بود، به نشست با محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان انجامید.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: تیم فوتبال پاس خط قرمز ورزش این استان است و نمی‌گذاریم دچار بحران و مشکل شود.

محسن جهانشیر در دیدار با هواداران باشگاه پاس همدان اظهار داشت: در ۱۲ سال گذشته پاس هیأت مدیره اجرایی نداشته است و اکنون به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان میراث دار بدهی‌های کلان مدیران گذشته پاس هستم و با این حال حمایت جدی از تیم داریم.

وی با تاکید بر لزوم اتحاد و هوشیاری هواداران نسبت به وضعیت تیم پاس بیان کرد: سال گذشته اتحاد و همدلی خوبی در پاس شکل گرفت و باید برای موفقیت این اتحاد و همدلی حفظ شود.

جهانشیر با اشاره به اینکه هواداران به شایعات و اطلاعات غیرواقعی در خصوص پاس توجه نکنند، گفت: باید همه به پاس کمک کنند و نگذارند برخی برای این تیم حاشیه درست کنند چرا که نام پاس از همه افراد بالاتر است.

وی اضافه کرد: هوادار نما‌ها باید از پاس کنار گذاشته شوند چرا که هوادار پاس باید منبع اخلاق و ایثار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: هم اکنون نیز راه برای ورود و حمایت سرمایه گذار از پاس فراهم است و هر سرمایه گذاری که توان حمایت از این تیم داشته باشد، اعلام آمادگی کند.

وی افزود: در حال حاضر حامی سرمربی و کادر فنی پاس هستم و دنبال تغییر در پاس نیستیم و به طور قطع تا پایان مردادماه امسال ترکیب تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات تکمیل می‌شود.

تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.
انتهای پیام/ا

تجمع هواداران پاس درپی بلاتکلیفی تیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.