سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری مرکزی:

درآمد پایدار مهمترین عامل تثبیت جمعیت در روستاهاست

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری مرکزی درآمد پایدار را مهمترین عامل تثبیت جمعیت در روستا‌ها عنوان کرد.

کاظمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: درآمد پایدار با توجه به اشتغال در روستا‌ها میتواند از جمله مهمترین مواردی باشد که باعث تثبیت جمعیت در روستا‌ها می‌شود و حتی موجب مهاجرت معکوس به روستا‌ها را در پی خواهد داشت.

کاظمی افزود: با توجه به اعتباراتی که در سال‌های اخیر از طرف دولت داده شد برنامه‌های برای اشتغال زایی در روستا داشتیم و انشاءالله این اعتبارات در سال جاری و سال آینده هم ادامه پیدا کند تا در روستا‌ها بحث اشتغال پایدار و درآمد پایدار را پیگیری کنیم.

وی اضافه کرد: بحث اصلی که در دیدار با دهیاران مطرح شد اشتغال پایدار در روستا‌ها بود که از دهیاران محترم می‌خواهیم که در راستای این موضوع پیگیری داشته باشند و مشکلاتی که دهیاران مطرح کردند باید در شهرستان، در استان و در سطح ملی پیگیری شود و انشالله این مشکلات را پیگیری خواهیم کرد، اما حل بعضی از این مشکلات نیاز به همیاری و همکاری خود دهیاران دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری مرکزی بیان کرد: بعضی از این مشکلات هم همکاری ادارات شهرستانی را نیاز دارد که ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و در بحث امکانات و نیروی انسانی دهیاری‌ها آنچه که قانون و مقررات دست ما را باز بگذارد پیگیری خواهیم کرد و نواقص و ایرادات رابرطرف می‌کنیم.

انتهای پیام / ج

درآمد پایدار عامل تثبیت جمعیت با توجه به اشتغال در روستا‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.