سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلفیق جذابیت و قدرت در خودروی Mercedes-AMG GLC 2020 +تصاویر

خودروی شاسی بلند Mercedes-AMG GLC با افزایش قدرت و کیفیت فنی نسبت به نسل‌های گذشته خود، به صورت رسمی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس بنز به تازگی از مدل ۲۰۲۰ خودروی AMG GLC رونمایی کرده است. ارتقاء سیستم‌های فنی و قدرت موتور این خودرو بخشی از تلاش مهندسان بنز برای تولید اتومبیل برتر بوده است. این خودرو قرار است به زودی در ایالات متحده آمریکا عرضه شود.


بیشتر بخوانید: عرضه خودروی هیبریدی مرسدس بنز A250e در پایان تابستان +تصاویر


علاقه‌مندان و طرفداران خودروهای مرسدس بنز حتی با نگاهی سطحی متوجه تغییرات موجود در این مدل از خودرو خواهند شد. تغییر در سپر و جلو پنجره جلوی خودرو، از جمله تفاوت‌های اعمال شده در  Mercedes-AMG GLC 2020 نسبت به نسل‌های گذشته این خودرو است. البته تغییر در این مدل از مرسدس بنز تنها به ظاهر آن محدود نشده و در داخل کابین نیز فناوری و آپشن‌های جدید اضافه شده است. چراغ‌های ویژه این اتومبیل نیز ظاهری خاص به آن بخشیده است. 

بنز 2020 Mercedes-AMG GLC خودرویی با قدرت ۳۸۵ اسب بخار

دیگر نکته مهم در اتومبیل Mercedes-AMG GLC 2020 ارتقاء سیستم ترمز و فرمان است. رانندگان با بهره‌گیری از این سیستم‌های جدید می‌توانند با خیال راحت و آسودگی تمام در اتوبان‌ها و بزرگ‌راه‌ها با خیال راحت و با سرعت بالا حرکت کنند و از عملکرد مناسب ترمزها و سیستم کنترل و فرمان خودرو مطمئن باشند. 

اتومبیل Mercedes-AMG GLC2020 دارای موتور V6 با ظرفیت ۳.۰ لیتر و توانایی تولید ۳۸۵ اسب بخار قدرت است. چنین قدرتی در موتور از طریق جعبه دنده ۹ سرعته خودکار با کیفیت بی‌نظیر به چرخ‌ها منتقل می‌شود. زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در شاسی بلند جدید مرسدس بنز تنها ۴.۷ ثانیه است.

شرکت بنز هنوز این خودرو را به بازار عرضه نکرده است و یکی از مدیران این شرکت از فروش آن تا پایان سال جاری میلادی خبر داده است. به نظر می‌رسد مرسدس بنز هم اکنون در حال تحلیل و بررسی بازارهای مختلف برای کسب بهترین فروش است.

انتهای پیام/

بنز با شاسی بلند جدید خود بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.