سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم‌ترین وظیفه‌ی شورای انجمن اولیا و مربیان، افزایش نقش اولیا است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : مهم‌ترین وظیفه‌ی شورای انجمن اولیا و مربیان، افزایش نقش اولیا در سیاست گذاری و تصمیم گیری‌های آموزشی و پرورشی است.

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از همراهی و همکاری داوطلبانه اعضای محترم شورا با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمودند.

وی گفت : انجمن‌های اولیا و مربیان باید در فعالیت‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزشی و پرورشی مدارس نقش فعال داشته باشند.

محمدی رییس اداره‌ی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان ضمن تشریح فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان در طول سال تحصیلی، مهم‌ترین اولویت‌های این اداره را توسعه انجمن‌های مدارس، آموزش خانواده، مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده بیان نمود هر چند که بنا بر ضرورت و تکالیف قانونی در حوزه‌های دیگری هم‌چون سرویس‌های حمل و نقل، لباس فرم دانش‌آموزی، همکاری با نهاد‌ها و سازمان‌های خیریه جهت کمک به اولیا و دانش‌آموزان انجمن ورود می‌کند.

گفتنی است، پس از قرائت دستور کار جلسه و اظهار نظر اعضای محترم شورا در خصوص مشارکت‌های مردمی، تولید و پخش برنامه آموزشی و تربیتی در صدا و سیما، تشکیل کار گروهی جهت تعیین سرفصل‌های متناسب بومی – محلی در آموزش خانواده و برگزاری انتخابات انجمن‌های اولیا و مربیان تصمیماتی گرفته شد .

 

 

انتهای پیام/د

نقش اولیا در سیاست گذاری و تصمیم گیری‌های آموزشی و پرورشی

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.