سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۹۰ واحد تخریبی مددجویان تحت‌پوشش از زلزله ۹۶ تکمیل شده‌اند

رییس اداره بهزیستی گیلانغرب گفت : با پشتیبانی سازمان بهزیستی، ۲۹۰واحد تخریبی مددجویان تحت‌پوشش از زلزله ۹۶ تکمیل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهزاد شیرزادی رییس اداره بهزیستی گیلانغرب گفت : در راستای برون سپاری و تخصصی کردن خدمات بهزیستی، ۸مرکز غیردولتی در شهرستان ایجاد شده است که خدمات بهزیستی را مستقیم به مناطق شهری و روستایی ارائه می‌دهند.

وی گفت : طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان (مانا) ۱۳ تا ۱۸ سال با هدف مشارکت اجتماعی و پرسشگری و تصمیم‌گیریِ منطقی نوجوانان توسط روانشناسان آموزش دیده در شهرستان در حال انجام است.

شیرزادی افزود : در سال گذشته بیش از ۸۰ کارگاه در حوزه پیشگیری از اعتیاد، آسیب شناسی و پیشگیری از آسیب‌ها در مناطق مختلف شهری و روستایی اجرا شده است.

وی افزود : در حوزه پیشیگیری از معلولیت‌ها، غربالگری شنوایی و بینایی سنجی و همچنین معرفی جهت انجام آزمایشات ژنتیک توسط کارشناسان بهزیستی، در طول سال انجام می‌پذیرد.

شیرزادی گفت : مردم در مواجهه با کودک آزاری، همسرآزاری، خودکشی و افکار خودکشی سریعاً با شماره ۱۲۳ تماس و کارشناسان اورژانس اجتماعی را مطلع کنند .

 

 

انتهای پیام/د

برون سپاری و تخصصی کردن خدمات بهزیستی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.