سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از هزار کودک از طرح کمک شهریه در استان

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: پارسال هزار و ۴۰۵ کودک از طرح کمک شهریه در استان بهره‌مند شدند.

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: در این طرح که تنها بخشی از شهریه کودکان خانواده‌های نیازمند استان تامین می‌شود، ماهانه ۴۰۰ هزار ریال به عنوان کمک شهریه پرداخت می‌شود.

او با اشاره به اعتبارات ابلاغی در خصوص کمک شهریه‌های پارسال در استان، افزود: به نسبت تعداد کودکان نیازمند در مهد کودک‌ها این کمک‌ها به همه شهرستا نها و روستا هاتخصیص داده شد.

عرب نژاد در خصوص سرانه کمک در سال جاری گفت: تا کنون سهم استان از این برنامه ابلاغ و تعیین نشده است و در صورت اعلام، سهم هر شهرستان بر اساس اولویت مناطق روستایی و محروم شهری مشخص خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری مطابق بخشنامه شهریه پارسال از خانواده‌ها شهریه در یافت شده است افزود: به محض ابلاغ بخشنامه شهریه سال جاری، مطابق بخشنامه جدید اقدام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه در سال جاری پیشنهاد افزایش ۲۸ درصدی شهریه پایه به سازمان بهزیستی کشور داده شده است. بیان کرد:منتظر تایید نهایی از طرف این سازمان هستیم.

عرب نژاد با بیان وجود ۲۲۸ مهدکودک زیر نظر بهزیستی استان اظهار کرد: از این تعداد ۱۵۶ مهدکودک شهری و ۱۳۲ روستا مهد در استان وجود دارد.

انتهای پیام / ط آ

وجود ۲۲۸ مهدکودک زیر نظر بهزیستی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.