سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی؛

وزارت کشور و شورای نگهبان دو بال پرواز انتخابات هستند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: وزارت کشور و شورای نگهبان دو بال پرواز انتخابات هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی با حضور اعضاء و ادارات مربوطه در اراک برگزار شد و در این جلسه مقرر شد فرایند انتخابات استان مرکزی از ابتدا تا انتها مستند سازی شده و یک چک لیست برای بحث و بررسی و ارزیابی شعب اخذ رای تهیه شود.

اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی این جلسه این ستاد در اراک گفت: وزارت کشور و شورای نگهبان دو بال پرواز انتخابات هستند و همه در برگزاری انتخابات برای یک هدف مشترک تلاش می‌کنند و نتیجه آن به سود مردم و نظام است.

اکرمی افزود: هرچه همدلی و مساعدت بین هیئت‌های نظارت و هیئت‌های اجرایی بیشتر باشد انتخاباتی سالم‌تر و پرشورتر برگزار خواهد شد.

وی انتخابات را مظهر مردمسالاری دانست و اضافه کرد: همه حاکمان کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم با رای مردم انتخاب می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به تصویب تهیه چک لیست از فرآیند انتخابات بیان کرد: با توجه به فرصتی که داریم این چک لیست‌ها در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته که کلیه شعب به لحاظ فیزیکی و مسائل پشتیبانی و جانبی مورد ارزیابی واقع شوند.

اخلاق، قانون و شرع ملاک برگزاری انتخابات

حجت الاسلام مبارک آبادی رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان مرکزی هم ملاک برگزاری انتخابات را محور اخلاق، قانون و شرع عنوان کرد.

حجت الاسلام مبارک آبادی افزود: بیش از ۷۰۰۰ هزار نفر در انتخابات پیش رو حضور دارند و آموزش‌های لازم را برای برگزاری انتخابات سالم دیده‌اند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.