سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اعزام زائران حج تمتع از کرمان

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان گفت: نخستین پرواز زائران حج تمتع امسال کرمان ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد با تعداد ۲۵۲ نفر انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام حسین سازندگی مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان صبح امروز در حاشیه اعزام زائران حج تمتع از کرمان به مدینه گفت: نخستین پرواز زائران حج تمتع سال جاری در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح با تعداد ۲۵۲ نفر صورت گرفت که مسیر پرواز به سوی مدینه است.

وی با اشاره به اینکه تمام زائران استان کرمانی مدینه قبل هستند و پرواز‌های رفت آن‌ها تا سوم مردادماه انجام می‌شود گفت: آخرین پرواز صبح روز ۳ مرداد ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه انجام می‌شود.

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه امسال تعداد ۳ هزار و ۵۴۷ نفر زائر از استان کرمان به سرزمین وحی اعزام می‌شود افزود: از نظر سنی پایین‌ترین سن زائران کرمانی ۱۳ سال و بالاترین سن ۹۴ سال است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۴ کاروان از استان کرمان به مدینه اعزام می‌شود افزود: برگشت زائران به سمت کرمان نیز از ۹ شهریور آغاز و تا ۱۴ شهریور ادامه دارد.

سازندگی با بیان اینکه مراسم حج مراسم خودسازی و مبارزه با نفس است گفت: از مجموع زائران اعزامی امسال از استان کرمان هزار و ۸۷۹ نفر زن و هزار و ۶۶۷ نفر مرد هستند

انتهای پیام/ح

آغاز اعزام حجاج کرمانی به عربستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.