سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیل ارائه خدمات به متقاضیان بهره برداری آب کشاورزی

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت:سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب و امور مشترکین با هدف تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان بهره برداری آب کشاورزی طراحی و پیاده سازی شده است.

به گزارش    خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مرادی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت اب منطقه ای کرمانشاه گفت: سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب و امور مشترکین (ساماب) با هدف تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان بهره برداری آب کشاورزی طراحی و پیاده سازی شده است که از مزایای این نرم افزار تهیه گزارش کارآمد و به روز از آخرین وضعیت خدمات حوزه آب با مدیریت بهینه منابع آبی و همچنین جلوگیری از بهره‌برداری‌های غیرمجاز از منابع آبی (زیرزمینی و سطحی) است.

مرادی گفت: شرکتی می‌تواند موفقیت و پیشرفت در مراحل کاری خود داشته باشد که علم آن به روز باشد و با فناوری‌های جدید منطبق گردد تا بتواند همسو و همگام با مراجع بالادستی و سایر شرکت‌های آب منطقه‌ای باشد.

وی خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر در ثبت و ضبط اطلاعات و داده‌ها شد و افزود: باید کلیه خدمات ارائه شده به مشترکین و ارباب رجوعان در حوزه بهره برداری وفق قوانین و مقررات ابلاغی باشد.

شیخی فر مدیر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت  آب منطقه ای کرمانشاه گفت: لازمه هر کار آموزش است و نیاز است در این راستا تمامی کاربران در ستاد و امورات منابع آب شهرستان‌های تابعه آموزش لازم را فرا گیرند تا دقت و سرعت در ثبت داده‌ها و اطلاعات صورت پذیرد.

وی  افزود چنانچه در پیاده سازی و اجراء چالش‌هایی وجود دارد باید نیاز‌ها را شناسایی و به مدیر مربوطه گزارش نمود تا در اسرع وقت به مشکلات و نیاز‌های آن‌ها رسیدگی شود.

شیخی فر بیان کرد: شرکت مدیریت منابع آب ایران بر پیاده سازی سامانه ساماب تاکید دارد و بر این اساس یکی از آیتم‌های ارزیابی شرکت‌های آب منطقه‌ای محسوب گردیده است.


انتهای  پیام/ز

 

جلوگیری از بهره‌برداری‌های غیرمجاز از منابع آبی زیرزمینی و سطحی

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.