عملیات اجرایی اصلاح و تعویض خط پمپاژ مجتمع آبرسانی خانم آباد شهرستان جوانرود روز چهارشنبه آغاز شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رستگار یوسفی فرماندار جوانرود در حاشیه بازدید از این طرح گفت : با توجه به فشار زیاد و فرسودگی پنج کیلومتر خط انتقال آب مجتمع خانم آباد، اصلاح و تعویض خط پمپاژ آن در حال انجام است.

وی گفت : با پیگیری‌های انجام گرفته از هفت کیلومتر خط انتقال این پروژه آبرسانی حدود پنج کیلومتر آن از جنس لوله پلی اتیلن فرسوده است که به لوله گالوانیزه تبدیل می‌شود.

وی اظهار داشت: برای اصلاح و تعویض این پنج کیلومتر خط انتقال فرسوده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان جوانرود نیز از آغاز عملیات اجرایی اصلاح و تعویض این پروژه خبر داد و گفت: در صورت نداشتن معارض و مشکلات اجتماعی تا یک ماه دیگر اصلاح و بهینه سازی این پروژه به اتمام می‌رسد.

کیکاووس عزیزی نسب افزود: با اصلاح و تعویض خط انتقال مجتمع آبرسانی خانم آباد، مشکل چندین ساله اهالی روستا‌های «خانم آباد، محمودآباد، کانی گل علیا، کانی گل سفلی، چشمه سفید، ترکه علیا، ترکه سفلی، خوش مکان علیا و تپه بور» که همواره خط پمپاژ آن‌ها به علت فشار زیاد و فرسودگی دچار شکستگی و قطعی آب بود، برطرف می‌شود.

وی اظهار داشت: مجتمع آبرسانی خانم آباد آب شرب ۵۰۰ مشترک و ۹ روستای بخش مرکزی جوانرود را تأمین می‌کند.

 

 

انتهای پیام/د

فشار زیاد و فرسودگی پنج کیلومتر خط انتقال آب مجتمع

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.