سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیبت کاوه رضایی برابر اسپورتینگ

تیم فوتبال کلوب بروژ در دیدار دوستانه برابر اسپورتینگ لیسبون مهاجم ایرانی خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال کلوب بروژ بلژیک که کاوه رضایی را در اختیار دارد، امشب در دیداری تدارکاتی به مصاف اسپورتینگ لیسبون پرتغال خواهد رفت تا با انجام این مسابقه، پرونده دیدار‌های تدارکاتی پیش فصل خود را ببندد.

بروژ در این مسابقه چند بازیکن خود از جمله کاوه رضایی را در اختیار نخواهد داشت.

مهاجم ایرانی بروژ به همراه ووسن دیگر مهاجم این تیم به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم خود را در بازی تدارکاتی همراهی کنند. براندون میشل مدافع میانی بروژ هم از دیگر غایبان این تیم است.

کاوه رضایی که فصل گذشته با ۵ میلیون یورو از شالروا به بروژ پیوست هنوز نتوانسته توانایی‌های خود را در این تیم به نمایش بگذارد و درخششی را که در شارلوا داشت در این تیم هم تکرار کند.

به گزارش رسانه‌های بلژیکی او فصل آینده نیز برای قرار گرفتن در ترکیب بروژ کار سختی پیش رو دارد. بخصوص با آمدن اوکرکه مهاجم ۸ میلیون یورویی حالا کاوه رضایی به مهاجم چهارم بروژ تبدیل شده است.

در نظر سنجی سایت فوتبال نیوز بلژیک که ارزش رضایی را با ووسن مقایسه کرده، ۴۷ درصد کاربران به ووسن رای داده اند در حالی که تنها ۱۲ درصد کاوه رضایی را ارزشمند دانسته اند. البته ۳۳ درصد هم گفته اند هیچ کدام ارزشمند نیستند و ۸ درصد هم هر دو را ارزشمند محسوب کرده اند.


بیشتر بخوانید:

بلژیکی‌ها اعتقادی به موفقیت کاوه ندارند/ جمعه آخرین فرصت برای رضایی

واکنش رسانه‌های بلژیکی به عملکرد ضعیف کاوه رضایی در پیش فصل

کلوبی‌ها خواستار جدایی کاوه شدند


انتهای پیام/

بروژ بدون کاوه رضایی به مصاف اسپورتینگ می‌رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.