سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

برآورد ارزش تولید پسته امسال دامغان ۲۵ هزار میلیارد ریال است

ابوالفضل حسن بیکی گفت: ارزش محصول پسته باغ‌های شهرستان دامغان امسال تا ۲۵ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل حسن بیکی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان با توجه به موقعیت کشاورزی مناسب و کمبود منابع آبی، در کنار محصول پسته نیازمند توسعه کشت گلخانه‌ای است.

وی افزود: کشت گلخانه‌ای علاوه بر مصرف کم از منابع آبی، خسارت ناشی از عوامل محیطی مؤثر بر محصولات کشاورزی را به حداقل می‌رساند.

حسن بیکی ادامه داد: امروز ۹۰ درصد مردم شهرستان دامغان از نعمت گاز و بیش از ۸۰ درصد از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردارند، اما برای تحقق ۱۰۰ درصدی آن باید تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اجرای مجتمع آبرسانی در منطقه اسپیرو نیز از جمله طرح‌های در حال اجرا در روستای اگره دامغان است.

حسن بیکی ادامه داد: احداث خط انتقال آب به طول پنج کیلومتر، اصلاح شبکه توزیع، نصب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی از جمله اقدامات انجام شده در طول سال‌های ۹۵ تا ۹۸ است که تا کنون ۱۲ میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاران بومی در روستا‌ها باید در جهت شکوفایی و رشد و توسعه مناطق روستایی، سرمایه خود را در زمینه‌های مختلف کشاورزی، دامداری و حتی کارگاه‌های صنعتی به این مناطق تزریق کنند.

وی افزود: امروز جامعه اسلامی بیش از همیشه به همدلی مردم، مسؤولان، مجلس شورای اسلامی و دولت نیازمند است، تا با این همدلی، روز به روز شاهد شکوفایی در بخش‌های مختلف باشیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی و همکاری سه قوه، می‌توانیم روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت و ۲۰ میلیون لیتر بنزین مازاد بر مصرف را به کشور‌های دیگر صادر و از درآمد آن برای امور زیربنایی کشور هزینه کنیم.

انتهای پیام / م

همکاری دستگاه‌های اجرایی، روند عملیات گازرسانی را سرعت می‌بخشد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.