سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجمع عمومی سالیانه سهامداران شرکت کمباین سازی ایران در اراک/ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: اولیت اصلی آستان قدس رضوی حمایت از تولیدات وطنی

مجمع عمومی سالیانه سهامداران شرکت کمباین سازی ایران در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مجمع عمومی سالیانه سهامداران شرکت کمباین سازی ایران در این شرکت در اراک برگزار شد.

خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی درحاشیه این جلسه ودر بازدید از شرکت کمباین سازی ایران در اراک گفت: اولیت اصلی آستان قدس رضوی حمایت از تولیدات وطنی این کارخانه است و با استفاده از توانمندی مهندسان این کارخانه به دنبال ارائه تولیدات جدید و با کیفیت ایرانی هستیم.

خاکسار قهرودی افزود: حرکت این واحد تولیدی رو به جلوست و تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال هر چه بیشتر از برنامه‌های اساسی ماست.

وی اضافه کرد: احساس حیات، رویش و پیشرفت در کارخانه‌ی نیم قرنی کمباین سازی کشور دیده می‌شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: توسعه سبد محصولات و ایجاد اشتغال پایدار دستور کار اصلی این کارخانه است.

بومی سازی تجهیزات در کارخانه کمباین سازی اراک

فاطمی مدیر عامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی هم گفت: کارخانه با قدمت کمباین سازی اراک توانسته با بومی سازی تجهیزات و قطعات و مهندسی معکوس تولیدات باکیفیت داشته باشد و موفق به صادرات هم شود.

فاطمی افزود: با تاسیس مرکز نوآوری و تحقیق این کارخانه تولیدات جدید در سبد مصرفی کشاورزان قرار می‌گیرد و هم اکنون محصولات با کیفیت این کارخانه به بازار‌های کشور‌های قزاقستان، ازبکستان و عراق صادر می‌شود.

حمیدی فر مدیر عامل کارخانه کمباین سازی ایران هم گفت: ظرفیت این کارخانه تولید هزار دستگاه کمباین در سال است و هم اکنون با نیمی از ظرفیت فعالیت می‌کند.

حمیدی فر افزود: در سال ۹۷ تعداد ۵۰۰ دستگاه کمباین در این کارخانه تولید شد که با انجام طرح‌های توسعه و فعالیت واحد تحقیق وتوسعه امید است در آینده‌ای نزدیک از دو محصول جدید و بومی شده‌ی این شرکت رونمایی شود.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.