سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم افزایی و اتخاذ رویکردی تخصصی و حرفه‌ای لازمه توفیق فعالان حمل و نقل جاده‌ای است

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:تعامل، هم افزایی و اتخاذ رویکردی تخصصی و حرفه‌ای لازمه توفیق فعالان حمل و نقل جاده‌ای است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ،معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر سه روزه خود به آذربایجان غربی با کارکنان فعال در حوزه معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دیدار کرد و گفت: تعامل، هم افزایی و اتخاذ رویکرد تخصصی و حرفه‌ای باید در اولویت فعالان حمل و نقل جاده‌ای باشد چراکه این بخش بعنوان برنامه ریز، ناظر و بررسی کننده و مولد فکر در فرآیند‌هایی است که منجر به کیفیت خدمات و ایمنی سیستم حمل و نقل می‌شود و از این رو باید علم روز، تجربه و انگیزه خدمت در کنار هم برای رضایت مندی و سلامت مردم مورد استفاده قرار گیرد.

مهران قربانی یادآور شد: ماحصل کاری همکارانمان در سراسر کشور تامین ایمنی تردد‌های جاده ای، امنیت جانی و خلق ثروت مردم و توسعه اقتصاد جامعه است و همین امر اهمیت تلاش همکارانمان را برای عموم جامعه ملموس و محسوس کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه و حساسیت کلیه همکاران فعال در بخش معاونت‌های حمل و نقلی ادارات بر لزوم بهره گیری از تجربه‌های استان‌های موفق در حوزه تخصصی خود اظهار کرد: تفاوت در موفقیت و عدم موفقیت برنامه‌ها به چگونگی برنامه ریزی، ارزیابی، ممیزیی و تولید فکر و فناوری‌هایی است که می‌تواند در رضایتمندی و سرنوشت مردم تاثیرگذار باشد.

این مقام مسئول با بررسی عملکرد کمیسیون ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها باید در کمیسیون‌های ایمنی نقش راهبری خود را ایفا نمایند که مستلزم استفاده از بانک‌های اطلاعاتی تصادفات و انجام تحلیل‌ها و برنامه ریزی و اولویت بندی اقدامات ایمنی راه‌های استان‌ها است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با قدردانی از تلاش‌های کارکنان فعال در بخش معاونت حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در یکسال گذشته گفت: ظرفیت خوبی در همکارانم در این استان دیدم و چشم انداز مناسبی با توجه به برنامه‌های ارایه شده متصور هستیم.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی هم در این دیدار با بیان اینکه این استان دارای سهم بیش از چهار درصدی در جابجایی کالا و ناوگان باری و سهم ۲۳ درصدی از کل پایانه‌های مرزی رسمی کشور است، گفت: مهم‌ترین گذرگاه زمینی ایران به کشور ترکیه و درحقیقت دروازه ورود کشور به اروپا در این استان قرار دارد که همواره در رتبه‌های اول تا سوم‌در زمینه صادرات و واردات، تردد مسافر و ترانزیت در بین پایانه مرزی زمینی کشور است.

ارسلان شکری با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵ هزارنفر بعنوان راننده در بخش باری و‌مسافر در آذربایجان غربی یادآور شد: این استان به لحاظ کشاورزی بودن، دارا بودن آثار تاریخی ثبت جهانی، صنعت کنستانتره و‌معادن زیاد یکی از استان‌های مهم در زمینه حمل و‌نقلی محسوب می‌شود و همین‌امر گواهی راستین بر فشار کاری بالای همکاران تلاشگر در این بخش است.

وی از اعزام‌روزانه بیش از ۱۰۰‌دستگاه ناوگان باری به بنادر جنوب برای حمل کالا‌های اساسی به مقاصد مختلف خبر داد و‌افزود: ارائه آموزش‌های تخصصی به فعالان بخش خصوصی این عرصه از برنامه‌هایی است که در جهت ظرفیت سازی برای افزایش توان بهش حمل نقل جاده‌ای داخلی بین المللی انجام می‌شود.

در ادامه این دیدار مشکلات، نقاط قوت و ضعف بخش حمل و‌نقل جاده‌ای بررسی و راهکار‌های لازم در جهت بهبود و رفع نواقص و‌تقویت نقاط قوا ارائه شد.
 
انتهای پیام/م
 

سفر معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.