سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع بکار پایگاه موقت امداد و نجات ریجاب کرمانشاه

پایگاه موقت امداد و نجات ریجاب کرمانشاه، یادمان زنده یاد دکتر مرتضی شکربیگی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،پایگاه موقت امداد و نجات ریجاب شهرستان دالاهو یادمان زنده یاد دکتر مرتضی شکربیگی با حضور استاندار محترم کرمانشاه، معاونین محترم استاندار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، فرماندار شهرستان دالاهو، مدیران دستگاه‌های اداری شهرستان و جمع کثیری از مردم ریجاب از امروز بطور رسمی شروع بکار کرد.

 بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از پیگیری‌های مستمر معتمدی مدیرعامل هلال احمر استان، از حمایت‌های پیوندی ریاست جمعیت هلال احمر و سلیمی رییس سازمان امداد و نجات کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت :فقدان دکتر مرتضی شکربیگی به عنوان پزشکی متعهد برای استان ضایعه‌ای دردناک است و انشالله در این منطقه دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

 معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: مجموعاً ۲۳ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در استان فعالیت می‌کنند که ۱۶ پایگاه به صورت ثابت و ۷ پایگاه نیز به صورت موقت به مردم شریف استان و مسافران عزیز خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: طی دستور بازوند استاندار کرمانشاه مبنی بر احداث پایگاه امداد و نجات در مسیر ریجاب و با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده خوشبختانه با حمایت‌های بیدریغ دکتر پیوندی رییس محترم جمعیت هلال احمر کشور و آقای سلیمی رییس محترم سازمان امداد و نجات، مجوز لازم جهت احداث پایگاه موقت امداد و نجات در منطقه فوق صادر گردید.

وی گفت: راه اندازی پایگاه موقت امداد و نجات ریجاب با تجهیزات لجستیک و تخصصی اختصاص یافته به آن با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال صورت گرفته است همچنین هزینه ماهیانه جهت حفظ و نگهداری این مجموعه مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال می‌باشد.

 معتمدی در پایان احداث پایگاه امداد و نجات ریجاب را گامی موثر در پیشبرد اهداف عالیه جمعیت هلال احمر دانست و افزود: از گردشگران عزیز انتظار می‌رود ضمن رعایت موارد ایمنی در سفر، همکاری لازم را با نیرو‌های امدادی هلال احمر داشته باشند و به توصیه‌های آن‌ها توجه نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز فعالیت پایگاه موقت امداد و نجات ریجاب

 

برچسب ها: هلال احمر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.