سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۲ هزار متر خط کشی محوری در پیرامون حرم رضوی

۱۲ هزار متر طول خط کشی محوری در خیابان‌ های پیرامون حرم مطهر رضوی در راستای کنترل ترافیک و تسهیل تردد زائران و مجاوران حرم مطهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن گفت: ایمن سازی معابر، کنترل و روان سازی ترافیک خیابان‌ها و معابر پیرامون حرم مطهر رضوی با نصب علائم ترافیکی و هشدار دهنده و سایر ملزومات ترافیکی در جهت کاهش حوادث رانندگی برای شهروندان منطقه و زائران بارگاه منور رضوی از مسائل همیشگی مورد توجه شهرداری منطقه ثامن است.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای سال جاری و پس از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت برخی معابر، خط کشی بیش از ۱۱ هزار و پانصد و پنجاه متر طول از خیابان‌های شهید اندرزگو، نواب صفوی، آیت الله خزعلی (ره) و همچنین بلوار شهید حاجی حسنی کارگر و بلوار جدید الاحداث رضوان انجام شده است.

شهردار منطقه ثامن گفت: با توجه به لزوم رعایت قوانین و احقاق حقوق شهروندان و عابران پیاده، ۶۲ متر مربع خط کشی عرضی در محل گذرگاه عابر پیاده نیز صورت گرفت.

نعمتی افزود: افزایش تابلو‌های مسیر نما و نصب ۳۰ عدد تابلو ترافیکی در سطح معابر و خیابان‌های منطقه از دیگر اقداماتی است که با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش حضور زائران و گردشگران در مشهد مقدس، جهت تسهیل تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی اجرا شده است.

انتهای پیام//ح. ص

افزایش تابلو‌های مسیر نما در پیرامون حرم رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.