سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای نشان و درجه به کارمندان نگهبان یگان حفاظت فیزیکی دادگستری خوزستان

در مراسمی با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان به کارمندان نگهبان یگان حفاظت فیزیکی دادگستری خوزستان نشان و درجه اعطاء شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در مراسمی با حضور غیاثوند معاون قضایی رئیس کل و رئیس ارشد حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان، آقای مقصودی مسئول حفاظت فیزیکی و سرهنگ پاپی فرمانده یگان حفاظت دادگستری استان به کارمندان نگهبان یگان حفاظت فیزیکی دادگستری خوزستان نشان و درجه اعطاء شد.

علی غیاثوند معاون قضایی رئیس کل و رئیس ارشد حفاظت و اطلاعات دادگستری کل خوزستان در این مراسم ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این جلسه گفت: رعایت نظم و انضباط در حفاظت جزیی از شاخصه‌های اصلی امور می‌باشد و باید درسرلوحه کار‌های خود قرار داده و در همه حال با خوش رویی و منشی خوب و حفظ ادب و نزاکت با ارباب رجوع به دادگستری رفتار شود.

وی افزود: از این به بعد کارمندان نگهبان یگان حفاظت فیزیکی دادگستری به عنوان افرادی که تابع مقررات یگان حفاظت محسوب می‌شوند و باید طبق قوانین نظامی به رعایت نظم، انضباط و اصول حفاظتی انجام وظیفه کنند و برای ارتقاء پست و گرفتن تشویقی، نشان و درجه به آنان اعطاء خواهد شد.

در پایان این مراسم به تعدادی از کارمندان نگهبان یگان حفاظت فیزیکی دادگستری خوزستان نشان و درجه اعطاء گردید.

انتهای پیام/گ

اعطا درجه به کارمندان نگهبان دادگستری

برچسب ها: دادگستری ، دادستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.