سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابستانی شاد برای شهروندان

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای برنامه بزرگ "تاب‌ستانه" و تحقق شعار "شهر فعال؛ شهروند شاد" در تمام مناطق پانزده گانه شهر خبر داد.

حبیب‌اله ناظریان معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت را طوری برنامه ریزی کرده ایم تا خانواه و کودک در کنار هم به تفریح بپردازند گفت: امسال علاوه بر ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی، ایستگاه‌های ورزش عصرگاهی برای بانوان و آقایان راه‌اندازی کردیم و از صبح تا بعدازظهر در تمام فضا‌های روباز در بوستان‌های سطح شهر جشن کودکانه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه بزرگ "تاب‌ستانه" در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان در قالب ۱۰۰ اجرا در طول فصل تابستان در بوستان‌ها و محلات میزبان شهروندان و خانواده‌ها خواهد بود و هدف ما از برگزاری برنامه بزرگ "تاب‌ستانه" تزریق نشاط و شادی در اوقات فراغت خانواده‌ها است.
ناظریان تاکید کرد: طبق تأکید شهردار اصفهان، رئیس و نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا و همچنین رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بر اجرای برنامه‌های متنوع و شادی‌آفرین برای شهروندان به‌خصوص کودکان و نوجوانان، برنامه گسترده‌ای برای اوقات فراغت تدوین شد.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: در برنامه اوقات فراغت خیابانی فضایی حدود دو کیلومتر با تجهیزات تفریحی، ورزشی و بازی چیدمان شده و تمام اعضای خانواده از کودکان گرفته تا پدر و مادر‌ها و حتی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بازی و تفریح مخصوص به خودشان را دارند که این برنامه با استقبال پرشور مردم مواجه شده است.

ناظریان با تاکید بر اینکه با تجمع مردم و استقبال شهروندان از این برنامه شاهد رونق کسب‌وکار در محلات و همچنین حضور پرشور مردم در مساجد در جریان برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت بوده ایم افزود: برنامه تاب‌ستانه پنجشنبه هفته جاری در منطقه ۱۱ و جمعه در منطقه ۱۳ اجرا می‌شود و برنامه‌های اوقات فراغت با فرا رسیدن ایام سوگواری محرم تعطیل و پس از آن از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ی
 
 


تفریح کودک در کنار خانواده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.