معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان گفت: ۱۱ هزار و ۱۲۴ مددجو در تابستان امسال به فراخور سن و شرایط از برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند می‌شوند.

آرش محمدحسینیان، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ۱۱ هزار و ۱۲۴ مددجو از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، نوعروسان و فرزندان بازمانده از تحصیل و ازدواج در تابستان امسال به فراخور سن و شرایط از برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مددجویان نیز در فصل تابستان با همکاری خیران و نیکوکاران به سفر‌های زیارتی اعزام می‌شوند گفت: ۲۰۰۰ دانش‌آموز و مددجوی اصفهانی نیز در تابستان امسال در قالب اردو‌های درون استانی از امکانات مجتمع فرهنگی آموزشی شیخ بهایی بهره‌مند و ۴۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند اصفهانی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان افزود: کمیته امداد اصفهان در تابستان امسال میزبان ۱۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت از استان‌های قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، همدان و فارس خواهد بود.

محمدحسینیان ادامه داد: ۷ هزار و ۷۲۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در همه سطوح سنی با معرفی به کانون‌های فرهنگی آموزش‌ها و مهارت‌های مختلفی از جمله برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های فرهنگی، علمی، ورزشی، هنری، اجتماعی و سبک زندگی بهرمند می‌شوند.

انتهای پیام/ی
 


برنامه‌های پربارکمیته امداد برای اوقات فراغت مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.