سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲۲ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در استان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از افتتاح ۲۲ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد به صورت همزمان در استان خبر داد.

خوش آیند مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: این تعداد از آموزشگاه‌ها در دومین روز از هفته ملی مهارت افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۶ مرداد به عنوان روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نام‌گذاری شده است. افزود: در راستای توسعه مشارکت بخش خصوصی در دومین روز از هفته ملی مهارت ۲۲ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد به صورت همزمان افتتاح خواهد شد.

خوش آیند در خصوص اهداف برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی مهارت در استان گفت: توسعه، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی در سال «رونق تولید»، ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت‌های شغلی پایدار در مسیر اقتصاد مقاومتی، ارتقای منزلت و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اطلاع رسانی هرچه بیشتر این آموزش‌ها در سطوح مختلف از جمله این اهداف است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مهارت آموزی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی رایگان است.افزود: در هفته ملی مهارت، بازدید از تجهیزات، امکانات و کارگاه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای عموم آزاد است.

وی در خصوص برنامه‌های هفته ملی مهارت گفت: برپایی نمایشگاه، اجرای دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، تور مهارت ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در بین کارکنان، تبلیغات محیطی، از جمله این موارد است.

خوش آیند در ادامه افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت مهارتی در محل پارک‌ها یا مراکز آموزش فنی و حرفه ای، ارائه خدمات رایگان فنی و استقرار اکیپ‌های سیار خدمات خودرویی در ورودی و خروجی شهر‌ها و معرفی نخبگان مهارتی از دیگر این موارد است.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اجرای ۱۶۵ عنوان برنامه در استان به مناسبت هفته ملی مهارت گفت: جشنواره هفته ملی مهارت به منظور توسعه، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی کار و کارآفرینی از ۳۱ تیر ماه تا ۶ مرداد ماه سال جاری در کلیه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اجرای ۱۶۵ عنوان برنامه در استان به مناسبت هفته ملی مهارت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.