پرداخت بیش از ۵۱ میلیارد تومان وام اشتغال به مدد جویان

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی از پرداخت ۵۱ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد استان خبرداد.

سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تعداد ۸۷۰ وام به زنان سرپرست خانوار پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲میلیارد تومان به زنان سرپرست خانوار پرداخت شده است افزود: این نشان می دهد که ۳۴درصد منابع قرض الحسنه در اختیار خانوم ها قرار داره شده است.

سلم آبادی با بیان اینکه در حوزه آموزش فنی و حرفه ای ها ۵۵ درصد این آموزش ها مربوط به خانوم ها بوده است اظهار کرد: در سال ۹۸ هم برنامه هایی داریم که طرح ویژه ای که طرح هدایت شغلی است که ما توانستیم تا کنون راهبران شغلی خوبی انتخاب کنیم.

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ تصمیم داریم به سوی جهادگران کارآفرین برویم تا محصولات مددجویان به خوبی به فروش برسد اظهار کرد:  تسهیلات نسبت به سال قبل ۳ برابر خواهد شد.

سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: سه مدل طرح داریم اول طرح کار انگیزی برای خانواده های مسن دیگری طرح توان افزایی است که اعتبار این طرح نهایتا تا ده میلیون تومان است اما طرحی که برای اشتغال صورت میگیرد برای یک درآمد ثابت است و ما بیشتر در حوزه ی اشتغال زایی فعالیت داریم.

انتهای پیام / ط ا

بیش از ۵۱ میلیارد تومان وام اشتغال به مدد جویان پرداخت شد

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.