سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال خاموشی تا پایان مرداد ماه وجود دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : احتمال خاموشی تا پایان مرداد ماه وجود دارد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه تابستان امسال پیک مصرف برق به صورت هفتگی برای استان‌های کشور تعیین می‌شود، گفت : هنوز در فصل گرمایی که بخشی از آن را گذرانده ایم از پیک مصرف هفتگی که برای استان ما تعیین شده عبور نکرده ایم.

وی گفت : با این روشِ تعیین پیک هفتگی، استان‌هایی که مدیریت مصرف دارند دچار خاموشی نمی‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه یادآور شد: سال گذشته پیک بار به صورت روزانه تعیین می‌شد و در شرایطی که صرفه‌جویی هم می‌کردیم گاهی به دلیل اضافه مصرف سایر استان‌ها دچار خاموشی می‌شدیم.

مرآتی با بیان اینکه هنوز زمان زیادی تا پایان فصل گرما باقی مانده، گفت: احتمال خاموشی تا پایان مرداد وجود دارد و اگر مشترکین همکاری نکنند، خاموشی رخ خواهد داد.

وی از مردم خواست همکاری خوبی که تاکنون داشته اند را ادامه بدهند تا تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر بگذارنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: یکی از مهمترین بخش‌هایی که باید مدیریت مصرف داشته باشند، ادارات هستند که باید بعد از ساعت ۱۳:۳۰ میزان مصرف برق خصوصا استفاده از وسایل سرمایشی خود را کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به میزان مصرف برق در مناطق زلزله زده استان با توجه به گرمسیر بودن این نقاط داشت و عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد بحران امکان قطع برق کانکس‌های خالی که کار بازسازی منازل صاحب کانکس‌ها انجام شده را از تاریخ ۲۰ خرداد داریم.

به گفته مرآتی در شهرستانی مانند ثلاث باباجانی کار قطع برق کانکس‌های خالی به خوبی پیش می‌رود و همین امر باعث شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش مصرف برق را داشته باشیم و به شرایط قبل از زلزله نزدیک شویم.

وی افزود: وضعیت در سرپل ذهاب متفاوت است و، چون ساخت و ساز‌ها در این شهرستان کمی کندتر پیش می‌رود، کاهش قابل توجهی در مصرف برق نداشته ایم .

 

 

انتهای پیام/د

احتمال خاموشی در فصل گرم

 

برچسب ها: صنعت ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.