سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت های ورزشی ویژه کارکنان آستان قدس

پرونده رقابت هاى جام شهداى مدافع حرم ویژه کارکنان آستان قدس رضوى با معرفی و تقدیر از نفرات برتر بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیین اختتامیه مسابقات کارکنان و خدام آستان قدس رضوى با عنوان جام شهداى مدافع حرم در محل مؤسسه تربیت بدنى آستان قدس برگزار شد؛ این مراسم با حضور ورزشکاران و مدیران تربیت بدنى آستان قدس و معرفى هاى انفرادى و نفرات برتر مسابقات رشته گروهى فوتسال، والیبال، تنیس روى میز و آمادگى جسمانى آقایان برگزار شد.
 
۵۰ تیم از مؤسسات و ادارات آستان قدس رضوى طى یک ماه در رشته فوتسال، باهم به رقابت پرداختند که تیم هاى داروسازى ثامن، بیمارستان رضوى و شرکت مسکن و عمران قدس رضوى به عناوین اول تا سوم مسابقات مؤسسات دست یافتند و ۳ تیم مدیریت خدمه الف، مدیریت تأسیسات و فنى و واگذارى، به ترتیب مقام هاى اول تا سوم ِرقابت هاى فوتسال ادارات آستان را از  آن خود کردند.
 
مسابقات والیبال کارکنان ۴۵ تیم شرکت کننده هم با مجموع دسته ۱ و دسته ۲ در ۲ گروهبرگزار شد که در دسته یک تیم هاى دانشگاه امام رضا(ع)اول، معاونت مالى و پشتیبانى دوم و خدمه الف نیز سوم شدند و در دسته ۲ تیم هاى خدمه ج، معاونت املاک و اراضى آستان قدس رضوى و مؤسسه تأمین و پشتیبانى رضوى به عنوان ۳ تیم برتر این دوره از رقابت‌ها شناخته شدند.
 
رقابت هاى انفرادى در رشته‌ها ى تنیس روى میز برگزار شد که ۵۴ نفر در رقابت هاى تنیس روى میز کارکنان به صورت گروهى و تک حذفى با یکدیگر قابت کردند که درنهایت شفیعى از دانشگاه رضوى، ضیایى از دانشگاه امام رضا(ع) و عطایى از داروسازى ثامن به عنوان برگزیدگان اول تا سوم معرفى شدند.
 
در مسابقات آمادگى جسمانى هم ۹ نفر اعلام آمادگى کردند که مکرى از سازمان مرکزى، نوریان از که تربیت بدنى آستان قدس رضوى و امینى از فناورى اطلاعات و ارتباطات ۳ برنده این دوره از رقابت‌ها بودند.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

معرفی نفرات برتر مسابقات ورزشی ویژه کارکنان آستان قدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.