سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون داوطلبان هلال احمر استان ایلام خبر داد;

اصول و اهداف هلال احمر در ترویج فرهنگ امدادی و پیشگیری از آسیب ها

معاون داوطلبان هلال احمر استان ایلام گفت:جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد تا از ظرفیت های کانون پرورش فکری استان در امر انتقال مفاهیم امدادی بهره مند گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،معصومه شاهماری معاون داوطلبان هلال احمر استان ایلام  با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام پیرامون افزایش همکاری‌های مشترک دیدار و گفت گو کرد.

 معاون داوطلبان هلال احمر استان ایلام در خصوص همکاری دوجانبه دو سازمان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری جهت کودکان و نوجوانان خانواده‌های محروم و کودکان کار تاکید کردند.

وی افزود:آموزش مهارت های امدادی و اجتماعی در حوزه جوانان برای همه گروههای سنی ارائه می شود كه آموزش ها در كاهش آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان  عنوان کرد: ما در مباحث آسیب‌های اجتماعی نیاز به کار و فعالیت بسیار در استان است و اگر این مباحث اجتماعی را مدیریت و تدبیر کنیم تبدیل به مسائل امنیتی نخواهند شد

وی با بیان اینكه داوطلبان سرمایه اصلی هلال احمر هستند، ادامه داد: فعالیت ها و اقدامات این گروه قابل قدردانی است، و باید فعالیت ها را به آحاد جامعه معرفی كنیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در این دیدار از کار‌های فرهنگی و هنری مشترک با هلال احمر استقبال کردند.

 همچنین مهدی جمالی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام  با پوشیدن لباس هلال احمر به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر در آمد.

انتهای پیام/با

دیدار معاون داوطلبان هلال احمر با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.