سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۲۵ تیر ماه ۹۸؛

چاقوکشی در بیمارستان لنگرود / سقوط یک زن به داخل چاه در چابکسر/مرگ عاقبت سارق سیم برق

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ تیر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه (۲۵ تیر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

چاقوکشی در بیمارستان لنگرود

سرهنگ مجیدرسول زاده، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پدری که به همراه ۲ پسرش دیشب برای مداوای آثار به جا مانده از ضرب و شتم در یک درگیری به بیمارستان شهید امینی لنگرود رفته بودند با مشاهده ضاربان در ورودی بیمارستان به تلافی ضرب و شتم با آن‌ها درگیر شدند و با چاقو ضاربان خود را مجروح کردند.

وی افزود: این پدر و پسرانش به علت اختلافات ملکی با ضاربان درگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پدر و ۲ پسرش بعد از درگیری مجدد در بیمارستان امینی لنگرود متواری شدند و ضاربان که در این درگیری مجروح شده بودند در این بیمارستان بستری شدند.

سرهنگ مجیدرسول زاده، با بیان اینکه پدر و ۲ پسرش دستگیر و روانه زندان شدند، تصریح کرد: پدر لنگرودی سابقه ۲ فقره حمل و توزیع مواد مخدر دارد.

سقوط یک زن به داخل چاه در چابکسر

کامیار صالح پور، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر گفت: یک زن ۵۳ ساله اهل و ساکن منطقه میانده چابکسر دیشب به علت نبود پوشش در دهانه چاه آب خانگی و رعایت نکردن نکات ایمنی، داخل چاه سقوط کرد.

وی، با بیان اینکه این چاه آب نداشت، افزود: امدادگران این زن را که از ناحیه سر، گردن، کمر و پا مصدوم شده بود را به بیمارستان امام سجاد علیه السلام رامسر منتقل کردند.

مرگ عاقبت سارق سیم برق

سرهنگ رضا کوهستانی ، فرمانده انتظامی صومعه سرا امروز گفت: مردی ۳۰ ساله دیشب هنگام سرقت سیم برق در روستای پشتیر این شهرستان دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

وی افزود: جسد این سارق به سردخانه بیمارستان امام خمینی ( ره) صومعه سرا منتقل شده است.

دستگیری یک سارق و یک مالخر طلا و جواهر

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا امروز گفت: سارقی ۳۲ ساله که با کمک همدستش ۳ کیلوگرم طلا و جواهر را به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از یک طلا فروش سرقت کرده بود در صومعه سرا دستگیر شد.

وی  افزود: متهمان با نقشه قبلی، فروشنده طلا را که قصد داشت از صومعه سرا به رشت سفر کند، به عنوان مسافر، سوار خودروی خود کردند و در بین راه به بهانه خراب شدن خودرو پس از پیاده کردنش کیف حاوی ۳ کیلو گرم طلا و جواهر را ربودند و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا،  با بیان اینکه ۲ سارق، طلا و جواهرات سرقتی را به مالخر فروختند ،گفت: مالخر که صاحب یکی از طلا فروشی‌ها در رشت است به علت داشتن اختلافات با مال باخته ضمن دادن اطلاعاتی از ساعات رفت و آمد وی، نقشه سرقت را هم طراحی کرده بود نیز به دام پلیس افتاد.

سرهنگ رضا کوهستانی افزود: مالخر اعتراف کرد که طلا و جواهرات سرقتی را با ۲ فقره چک هر کدام به مبلغ ۲ میلیارد ریال از سارقان خریده است.

وی تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری همدست سارق طلا و جواهر ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م. ع

بسته حوادث امروز گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.