سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیش از ۳ هزار مجوز مشاغل خانگی در اردبیل

رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از صدور بیش از ۳ هزار مجوز مشاغل خانگی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رحیم یونسی، رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به صدور سه هزار و ۱۰۰ مجوز ایجاد مشاغل خانگی حوزه بانوان در سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: رشته‌های شغلی مورد استقبال در استان، قالی بافی، گلیم بافی، صنایع دستی، بسته‌بندی مواد غذایی، پرورش قارچ و تولید عسل است.

وی همچنین از صدور ۱۴۰ مجوز برای مشاغل خانگی در این استان طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: طرح مشاغل خانگی در ۳۱۲ رشته آموزشی مصوب در کشور انجام می‌گیرد و در حال حاضر تعداد زیادی از آن‌ها در استان اردبیل نیز اجرا می‌شود.

رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته از ۹۴۰ طرح مشاغل خانگی بانوان بیش از ۹۰ میلیارد ریال حمایت مالی شده، تصریح کرد: با توجه به اینکه در طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، این اداره کل ناظر است، اما حمایت‌های لازم را برای انجام با کیفیت این طرح در استان انجام و تجربه خود را در این خصوص ارائه خواهد کرد.

یونسی بیان کرد: این اداره کل ضمن حمایت مالی از مشاغل خانگی به برنامه‌ریزی مناسب برای هدایت و پشتیبانی از این مشاغل هم اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ح

طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در اردبیل

برچسب ها: مشاغل خانگی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.