سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قم عنوان کرد؛

۹۵۵ اشتغال پایدار برای معلولان در استان قم درسال ۹۷ ایجادشد/تامین مسکن مددجویان برنامه اداره کل بهزیستی استان قم است

حیدری گفت: در سال گذشته ۹۵۵ اشتغال پایدار برای مددجویان بهزیستی استان با تسهیلات ارزان قیمت ایجاد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛احمد حیدری معاون توانمند سازی و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قم با اشاره به چارت معاونت توانمند سازی و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان گفت: توسعه و نظارت بر مراکز غیردولتی، اشتغال و توانمندسازی و تامین مسکن مددجویان جزو دبیرخانه‌های این معاونت است.

معاون توانمند سازی و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قم افزود: در سال گذشته ۹۵۵ اشتغال پایدار برای مددجویان بهزیستی استان با تسهیلات ارزان قیمت ایجاد شد، با کمتر از ۱۰ میلیون تومان با همکاری موسسات خیریه برای معلولان اشتغال ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: برای ۲۰۰ مرکز غیردولتی و موسسه خیریه توسط بهزیستی استان قم مجوز صادر شده است که این مراکز و موسسات به جامعه هدف خدمت می‌رسانند، سال گذشته ۳ میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی در اداره کل بهزیستی استان قم داشتیم که دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از طریق موسسات همکار بود.

حیدری تامین مسکن مددجویان را برنامه اداره کل بهزیستی استان قم دانست و تصریح کرد: البته برای مددجویان مسکن نمی‌سازیم، اما از ظرفیت‌های مختلف استفاده می‌کنیم تا مددجویان صاحب مسکن شوند.

انتهای پیام/ح

ایجاد ۹۵۵ اشتغال پایدار برای معلولان در استان قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.