سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعیم قاسم: ایران شایستگی خود را در رهبری محور مقاومت ثابت کرده است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد ایران شایستگی خود را در رهبری محور مقاومت و حمایت از کشورهای منطقه به اثبات رسانده است.

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی با بیان اینکه ایران شایستگی خود را در رهبری محور مقاومت و حمایت از ملتهای منطقه به اثبات رسانده، اعلام کرد: آمریکا امروز از تحریم های اقتصادی علیه ما استفاده می کند که این دشمنی واقعی است. آنها خصومت سیاسی را علیه ما بکار می گیرند و غرض از هدف قرار دادن نمایندگان (پارلمان لبنان) با تحریم های اقتصادی، تنها هدف قرار دادن نمایندگان ملت است.

وی در مراسم گرامیداشتی که در باشگاه الحسینی در شهرک «حومین تحتا» برگزار شد، پرسید: به دنبال چه هستید؟ می خواهید نظراتتان را (برما) اعمال کنید؟ نمی توانید چنین کاری انجام دهید. اگر نمایندگان، مسئولان یا حزب یا چیزی را در فهرست تحریم ها و فشارها قرار دهید، این سبب افزایش اراده ما خواهد شد و سبب می شود ما تفکر کنیم که چطور در این جنگ و این تجاوزی که برپا کرده اید، پیروز شویم.

شیخ نعیم قاسم در ادامه افزود: امروز تمامی جهان مشغول تلاشهای مکرر آمریکا برای تجاوز به ایران است. ایران شایستگی خود را در رهبری محور مقاومت و حمایت از ملتهای منطقه و حمایت از مقاومت ثابت کرده و توانسته دستاوردهای بزرگی را محقق کند و عناصر مقاومت نیز دستاوردهای بزرگی را در منطقه بدست آورده اند.

این مقام حزب‌الله در پایان صحبت های خود گفت: اگر ایران و حمایتهایش نبود مقاومت در لبنان پیروز نمی شد و سوریه در برابر این توطئه به پیروزی نمی رسید و عراق آزاد نمی گشت و یمن پایداری نمی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین ، محور مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.