سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

سالن مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد ۲ سال دیگر به بهره برداری می‌رسد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: روند ترمیم سالن مجموعه ورزشی ثامن الائمه بسیار مناسب پیش می‌رود و پیش بینی می‌شود در مدت ۲ سال این سالن قابل بهره برداری باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی مشهد گفت: برای بازدید از اماکن ورزشی مشهد و بررسی نحوه تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل استادیوم ثامن الائمه وسایر اماکن ورزشی که در این مجموعه است به مشهد سفر کردیم.

ژاله فرامرزیان با بیان اینکه نیاز است باتوجه به کمبود منابع، با مدیریت مناسب منابع موجود و استفاده از ظرفیت‌های قانونی بتوانیم این مجموعه را تکمیل و در اختیار مردم قرار دهیم، افزود: باتوجه به اینکه چمن استادیوم ثامن الائمه مشهد چمن مناسبی است و استاندارد‌های لازم را دارد تلاش میکنیم تا زمان تحویل چمن بتوانیم سکو‌ها و فضای رختکن را تکمیل و تا پایان سال آماده بهره برداری کنیم.

وی همچنین درباره روند ساخت و تکمیل سالن ۶ هزار نفری این مجموعه ورزشی افزود: با توجه به اینکه مدت طولانی از شروع ساخت آن میگذرد استهلاک قابل توجهی دارد، اما روند ترمیم آن بسیار مناسب پیش می‌رود و پیش بینی می‌شود در مدت ۲ سال سالن قابل بهره برداری خواهد بود.
 
انتهای پیام//ز.ی

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از مجموعه های ورزشی مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.