پدیده مشهد فردا در دیداری حساس مهمان سپاهان اصفهان خواهد بود؛پدیده در صورت پیروزی در این دیدار قهرمانی اش در نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان را تضمین خواهد کرد.

یک گام تا پدیده شدنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،هفته چهاردهم لیگ برتر از امروز آغاز می شود و در ادامه این مسابقات فردا پدیده مشهد در اصفهان مهمان سپاهان خواهد بود.
 

حساس ترین دیدار هفته

 
این رقابت که قطعا حساس ترین دیدار این هفته از فوتبال کشورمان خواهد بود؛جدالی برای صدرنشینی در اصفهان بین ۲ تیم بالای جدول است که شانه‌به‌شانه هم پیش آمده اند؛پدیده اگر بتواند از این بازی دشوار با امتیاز کامل برگردد، قهرمانی خود در نیم‌فصل را تضمین می‌کند و برای اولین‌بار تیمی از خراسان رضوی می‌تواند دست‌کم یک نیم‌فصل بر بام فوتبال ایران باشد.
 
در سایر دیدار‌های این هفته که امروز، فردا و پس‌فردا برگزار می‌شود، در بازی‌های مهم پرسپولیس به‌مصاف ماشین‌سازی در تبریز می‌رود و استقلال در تهران میزبان تیم نفت آبادان است. شنبه در آخرین بازی این هفته، تراکتورسازی باید به‌مصاف پارس جم جنوبی برود.
 

سپاهان پا به پای پدیده

یک گام تا پدیده شدن

 
درحال‌حاضر پدیده با ۲۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و سپاهان با ۲۶ امتیاز این تیم را تعقیب می‌کند؛صدرنشین لیگ برتر از ۱۲ دیداری که برگزار کرده است، ۹ پیروزی، ۲ تساوی و ۱شکست در کارنامه دارد و شاگردان امیر قلعه‌نویی ۷ پیروزی و ۵ تساوی را به ثبت رسانده اند.
 
سپاهانی ها با توجه به اینکه ۲۵ گل زده‌اند و ۱۰ گل خورده‌اند، در مقایسه با پدیده که ۱۷ گل زده و ۵ بار دروازه‌اش باز شده است، تفاضل بهتری دارند و همین یعنی پیروزی در دیدار با پدیده اگر چه قهرمانیشان در نیم فصل را تضمین نمیکند اما حداقل برای یک هفته میتوانند جایگاه پدیده در صدر جدول را از مشهدی ها بگیرند.
 

رقابت مدعی ها

یک گام تا پدیده شدن

 
فصل گذشته سپاهان با ارائه یک نمایش ضعیف در ورزشگاه ثامن مشهد، با ۴ گل مغلوب تیم پدیده شد تا شروعی کابوس‌وار در لیگ هفدهم داشته باشد؛ ولی شاگردان کرانچار در نیم‌فصل دوم که پدیده هم با توجه به کسر امتیاز شرایط مساعدی نداشت، یکی از بهترین بازی‌های فصلشان را به نمایش گذاشتند و موفق شدند این تیم را با ۴ گل بدرقه کنند تا انتقام شکست دور رفت را بگیرند؛ ولی در ادامه باز هم این دو تیم که این فصل مدعی هستند نمایش‌هایی پرنوسان داشتند و نتوانستند به جایگاه رضایت بخشی دست پیدا کنند.
 

دومین جدال مربی ها

یک گام تا پدیده شدن

 
یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی پیش‌تر یک‌بار هم در لیگ سیزدهم فرصت حضور به‌عنوان سرمربی ۲ تیم استقلال و پرسپولیس را در یک مصاف پیدا کرده بودند؛ دیداری که با تساوی بدون گل خاتمه یافت؛در آن سال نه استقلال و نه پرسپولیس، هیچ‌یک نتوانستند به قهرمانی برسند، ولی حالا پدیده می‌تواند با کسب نتیجه لازم در اصفهان، نشان دهد که عزمی جدی برای ادامه روند خوبش دارد و در سوی دیگر میدان هم امیر قلعه‌نویی انگیزه‌های فراوانی برای کسب ششمین قهرمانی سپاهان و خودش در سر می‌پروراند.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

جدال برای قهرمانی در نیم فصل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.