سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکنان دو روستا در حوالی مشهد خواستار رفع کم آبی شدند

ساکنان روستاهای "همت آباد و گون جوک"در حوالی شهر مشهد با اجتماع خود در جاده سیمان مشهد حل مشکلات آب رسانی در این منطقه را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا موسوی مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر روستاهای همت آباد و گون جوک با سه حلقه چاه به میزان آبدهی ۵۰ لیتر در ثانیه آب رسانی می‌شوند.

وی تصریح کرد: این میزان آب توزیعی برای پنج هزار و ۴۰۰ نفر ساکنان در این روستاها کافی است اما با توجه به گرمای هوا و وجود ساختمان‌های چند طبقه فشار آب به طبقات سوم به بالا نمی‌رسد که این مشکل آب و فاضلاب روستایی نیست و به دلیل ساخت و سازهای بی رویه و نامناسب در این منطقه ایجاد شده است.

ابوطالب سرابیان بخشدار مرکزی مشهد نیز در این خصوص گفت: دو روستای مذکور در نزدیکی مشهد واقع شده اند که با وساطت بخشداری مرکزی مشکل آنان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ساکنان این دو روستا برای رسیدگی به مشکلاتشان به مسجد منتقل شدند و گفت و گو برای حل مشکل آنان ادامه دارد.

هم اکنون از جمعیت یک میلیون و ۷۳۰ هزار نفری روستاهای خراسان رضوی، یک میلیون و ۵۹۳ هزار نفر در دو هزار و ۴۸۶ روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان هستند.

۲۳۱ روستا از این تعداد با بیش از ۲۸۵ هزار نفر جمعیت و ۹۱ هزار مشترک زیر پوشش مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی مشهد است که ۶۸ روستا از این تعداد در حاشیه شهر مشهد قرار دارد.

 

انتهای پیام// ف.ص

 

مغضل کم آبی در دو روستا در حوالی مشهد

برچسب ها: بحران آب ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.