سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساختمان توسعه توانبخشی جانبازان قطع نخاع در مشهد به بهره برداری رسید

ساختمان توسعه توانبخشی جانبازان قطع نخاع امام خمینی (ره) مشهد با حضور معاون رییس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، خلیل الله کاظمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت:ساختمان توسعه توانبخشی جانبازان قطع نخاع امام خمینی (ره) با زیر بنای هزار و ۱۰۰ متر مربع در طبقه پس از ۴ سال به بهره برداری رسید.

وی افزود: این ساختمان دارای دو بخش بستری، مراقبت‌های ویژه، اتاق ایزوله، تزریقات، پانسمان، داروخانه، اتاق پزشک، فیزیوتراپی، استخر ویژه جانبازان و دیگر بخش‌ها است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: برای ساخت این مجموعه که با همت شهرداری و بنیاد شهید به بهره برداری رسید ۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

حجت السلام والمسلمین محمد علی شهیدی محلاتی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم که در این مراسم حضور داشت گفت: بیش از ۹ هزار جانباز قطع نخاعی در مراکز خدماتی کشور مراحل درمان را سپری می‌کنند.

وی افزود: بنیاد شهید ماهانه ۲۵۰ میلیارد تومان جهت خدمات درمانی به خانواده‌های ایثارگران خدمات ارائه می‌کند و با تصویب لایحه سه فوریتی دولت موظف است هزینه بیمه تکمیلی خدمات درمانی جانبازان و ایثارگران را پرداخت کند که این بنیاد در حال پرداخت بدهی‌های خود است.

انتهای پیام// ز.‌ی


بهره برداری از ساختمان توسعه توانبخشی جانبازان قطع نخاع در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.