سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث و تعمیر واحد‌های آسیب دیده از سیل در حمیدیه با سیمان رایگان

رییس ستاد بازسازی مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه از توزیع سیمان رایگان به منظور تعمیر و احداث منازل آسیب دیده از سیل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین جعفری رییس ستاد بازسازی مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه با اشاره به رفع مشکل تامین سیمان مورد نیاز مناطق سیل زده شهری و روستایی گفت: با تأمین سیمان مورد نیاز که به صورت روزانه به مناطق شهری و روستایی حمیدیه ارسال می‌شود روند بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده این منطقه شتاب گرفته است.

وی بیان داشت: برای هر واحد مسکونی تعمیری یک تن و برای واحد‌های احداثی ۸ تن سیمان به صورت رایگان توزیع می‌شود.

جعفری با بیان اینکه تعمیر همه ۲ هزار واحد مسکونی تعمیری در مناطق سیل زده حمیدیه از خرداد گذشته آغازشده و ۷۰ درصد آنان به پایان رسیده، پیش بینی کرد تا ۱۵ مرداد امسال همه واحد‌های تعمیری آسیب دیده از سیل فروردین امسال به پایان برسد.

رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه با اشاره به اینکه از مجموع ۲۳۰ واحد تخریب شده این شهرستان، کار بازسازی ۱۱۰ واحد شروع شده تصریح کرد: بقیه واحد‌های احداثی پس از انعقاد قرارداد با بانک‌ها و پرداخت تسهیلات آغاز می‌گردد.

این مقام مسئول اذعان داشت: تاکنون ۸۵ درصد پرونده‌هایی که از بنیاد مسکن به بانک‌ها ارسال شده منجر به انعقاد قرارداد شده و یک هزار و ۵۰۰ مورد کمک بدون عوض معیشتی، احداثی و تعمیری نیز بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن به ساکنان سیل زده حمیدیه پرداخت شده است.

انتهای پیام/گ

توزیع سیمان رایگان در مناطق سیل زده

برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.