سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش تئاتر «انتظار با بوی نرگس» در نیشابور

تئاتر «انتظار با بوی نرگس» به نویسندگی زینت صالح پور و کارگردانی هنرمند نام آشنای تئاتر نیشابور " مسعود فرهادی " در تماشاخانه بابک نیشابور به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  حمید رضا آتشی مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت :  هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و هنرمندان با ذوق و خوش قریحه‌ی تئاتر نیشابور با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی توانسته اند آثاری فاخر را تولید و عرضه نمایند که درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد
 
وی ادامه داد :  تئاتر «انتظار با بوی نرگس» نیز کاری با موضوع دفاع مقدس است که هنرمندان تئاتر با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی نیشابور به روی صحنه تئاتر آورده اند.

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور  به داستان این نمایش پرداخت و گفت : این نمایش در خصوص زنی می‌باشدکه در بیمارستانی متروکه در حلبچه که پس از بمباران شیمیایی این شهردر انتظار شوهر خویش بوده و خاطراتش را مرور می‌کند اما... به مخاطب ارایه می‌کند.

آتشی در خصوص کارگردان این نمایش افزود : مسعود فرهادی تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته است و تاکنون ده کار نمایشی ازجمله: برلین، کاکتوس، کچلون و دیو پشمالو، ببعی و گرگ ناقلا، او، و... به روی صحنه برده و ساخت پنج فیلم کوتاه و یک انیمیشن را در کارنامه کاری خود دارد.

وی تصریح کرد: تئاتر «انتظار با بوی نرگس» از ۲۱ الی ۲۶ تیر ۹۸ هر روز از ساعت ۲۰ شب ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه تماشاخانه بابک خیابان ۱۷شهریور تقاطع امیرکبیر نیشابور می‌رود.
 
انتهای پیام //س.ح

 

تئاتر «انتظار با بوی نرگس»در تماشاخانه بابک نیشابور به روی صحنه می رود 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.