سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه رازی از چند سال قبل بین المللی شد

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : از چند سال قبل بین المللی شده و زیرساخت‌های لازم جذب دانشجو و تعاملات با دانشگاه‌های دنیا نیز در آن فراهم شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدابراهیم اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه این دانشگاه از چند سال قبل بین المللی شده و زیرساخت‌های لازم جذب دانشجو و تعاملات با دانشگاه‌های دنیا نیز در آن فراهم شده است، گفت : دانشگاه رازی همچنان آمادگی افزایش سطح تعاملات و جذب دانشجوی خارجی را دارد.

وی با تاکید بر افزایش هم افزایی دانشگاه‌های کشور با دانشگاه‌های دنیا تاکید کرد این همکاری‌ها به افزایش تعاملات فرهنگی و تغییر نگاه‌ها به ایران کمک می‌کند.

وی یکی از راهکار‌های بین المللی شدن دانشگاه‌ها را جذب دانشجو دانست و گفت: این به تنهایی کافی نیست و باید بتوانیم با سایر دانشگاه‌های دنیا نیز هم افزایی داشته باشیم.

وی بر عملیاتی شدن تفاهم نامه‌هایی که با کشور‌های دیگر منعقد شده تاکید کرد و اظهار داشت: هرچه تعاملات سازنده با دنیا را تقویت کنیم می‌توانیم به اهداف موردنظر خود برسیم.

وی از فرصت فراهم شده برای جذب دانشجو و هم افزایی با دانشگاه‌های دنیا توسط وزارت علوم قدردانی کرد و گفت: باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و ما در دانشگاه رازی به دنبال افزایش این تعاملات هستیم.

رئیس دانشگاه رازی افزود: پرتال این دانشگاه به منظور معرفی توانمندی‌های این مجموعه بزرگ علمی به روزرسانی شده و دانشجویان خارجی می‌توانند از طریق این پرتال با دانشگاه بیشتر اشنا شوند.

اعلمی آل اقا به بیان اینکه ما ملت فرهنگ دوست و مهمان نوازی هستیم، گفت: شرایط مناسب تری برای جذب دانشجویان خارجی فراهم می‌کنیم و عزم ما برای افزایش تعاملات بین المللی جدی است.

وی تصریح کرد: اکنون نگاه دانشجویان کشور عراق نسبت به ۳۰ سال گذشته نسبت به ملت و دولت ایران تغییرات جدی پیدا کرده و این ناشی از این رفت و آمد‌ها و تعاملات بین المللی است.

 

 

انتهای پیام/د

دانشگاه رازی همچنان آمادگی افزایش سطح تعاملات و جذب دانشجوی خارجی را دارد

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.