سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون وزیر کشور؛

همایش نکوداشت روز شهرداری‌ها در مشهد برگزار شد

همایش روز شهرداری‌ها به منظور تکریم و قدردانی از شهرداران به عنوان تلاشگران زحمتکش حوزه مدیریت شهر‌های استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، همزمان با هفته شهرداری‌ها و دهیاری ها، همایش نکوداشت روز شهرداری‌ها عصر امروز ۲۰ تیرماه با همت و تلاش سازمان همیاری شهرداری‌های استان و هماهنگی معاونت هماهنگی امورعمرانی و اداره کل دفتر شهری و شورا‌ها در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

در این همایش علاوه تعدادی از شهرداران ۷۷ شهر استان خراسان رضوی، مهدی جمال نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، دکتر قربانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، سالیانی مدیرکل دفترفنی، شایان فر مدیرکل دفتر مدیریت بحران و محمدخانی مدیرکل حراست استانداری احمدیزدان پناه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها، برزویی رئیس شورای اسلامی استان نیز حضور داشتند.

با توجه برنامه ریز‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده تعدادی از شهرداران استان از جمله شهردار شاندیز، حکم آباد، گناباد، فیض آباد، نیشابور، قوچان، کاشمر و... به عنوان نمایندگان زحمتکشان حوزه بزرگ مدیریت شهری و شهرداری‌های استان نیز در این همایش سخنرانی کردند و با نمایش اسلاید‌ها و ویدئو‌های مختلف گزارشی از وضعیت شهرداری‌ها و تلاش‌های انجام شده در جهت توسعه و آبادانی ۷۷ شهر کوچک، بزرگ، کهن یا تازه تاسیس استان استان خراسان رضوی و دغدغه‌های این بخش گزارشی ارائه کردند.

در جریان این همایش و با اقدامات سازمان همیاری تلاش شد، خانواده‌های شهرداران شهر‌های نیز به مشهد دعوت شوند و طی برنامه‌های متنوع از همراهی خانواده‌های این مدیران زحمتکش و زحمات بی شائبه و خالصانه آنان برای ارائه خدمت به شهروندان شهر‌های استان مورد تقدیر قرار گیرند.
 
سعید سعیدیان معاون بازرگانی و مدیران هماهنگی امورشهرداری‌های استان، مشهد، محیط زیست و سرپرست واحد سرمایه گذاری و مشارکت‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها به عنوان متولیان پیگیری مسایل، مشکلات، ارائه انواع خدمات و رفع نیاز‌های شهرداری‌ها نیز در این همایش تکریم در کنار شهرداران استان حضور گرم و صمیمی داشتند.

انتهای پیام //م.ا
 

همایش تکریم شهرداران استان ها در مشهد

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.