سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاهی‌ها خود را مهیای میزبانی رویداد بین‌المللی ۲۰۲۰ کنند

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : کرمانشاهی‌ها خود را مهیای میزبانی رویداد بین‌المللی ۲۰۲۰ کنند، زیرا این فرصتی عظیم برای معرفی فرهنگ غنی استان به گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : امروزه توریسم یک صنعت بسیار مهم و درآمدزا در دنیا است، خوشبختانه استان کرمانشاه نیز دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیار زیادی در این صنعت برخوردار است.

وی گردشگری را یک صنعت بسیار زودبازده توصیف کرد و گفت : درآمد‌های آن به شکل مستقیم سر سفره‌های مردم می‌رود و به معیشت مردم کمک می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه طی سال‌های اخیر گروه‌های مردم‌نهاد و بخش خصوصی برای توسعه صنعت گردشگری پای کار آمده‌اند، با بهره‌گیری از این توانمندی‌ها می‌توان با شتاب بیشتری نرخ بیکاری را بهبود بخشید و به رونق اقتصادی استان کمک کرد.

سالاری با اشاره به میزبان کرمانشاه برای برگزاری رویداد بین‌اللملی ۲۰۲۰، افزود: کرمانشاهی‌ها باید خود را مهیای میزبانی رویداد بین‌المللی ۲۰۲۰ بکنند، زیرا این فرصتی عظیم برای معرفی فرهنگ غنی کرمانشاه به گردشگران داخلی و خارجی است.

این مسؤول اضافه کرد: در طول برگزاری این رویداد بین‌المللی شاهد ورود تعداد زیادی از گردشگران به استان خواهیم بود، این افراد به حجم زیادی از کالا و خدمات استان نیاز خواهند شد و رونق چشمگیری در این حوزه ایجاد خواهند کرد.

وی لازمه بهره‌گیری مناسب از رویداد بین‌المللی ۲۰۲۰ را در گرو فراهم شدن زیرساخت‌ها و بستر‌های لازم دانست و افزود: در همین راستا بودجه ۹۸ با محوریت گردشگری و فراهم‌شدن زیرساخت‌های این حوزه هزینه می‌شود و در این زمینه روستا‌های هدف گردشگری در اولویت هستند.

سالاری اظهار داشت: در سال‌های گذشته در سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اعتبارات هماهنگ با برنامه‌های مصوب توزیع نمی‌شد و طبعا این منابع مالی در راستای توسعه استان اثرگذار نبود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: خوشبختانه این سازمان اکنون دقیقا به‌سمت ایفای نقش اصلی خود یعنی مدیریت و برنامه‌ریزی برای توسعه استان گام بر می‌دارد و اعتبارات در پروژه‌های اولویت‌داری هزینه می‌شوند که در راستای توسعه استان هستند .

 

 

انتهای پیام/د

توریسم یک صنعت بسیار مهم و درآمدزا

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.