سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحید امیری به پرسپولیس پیوست

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با عقد قراردادی به پرسپولیس تهران پیوست و شاگرد گابریل کالدرون شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، هافبک ۳۱ ساله سابق باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه که چند روز پیش قراردادش را باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرد و به تهران آمد، با مدیران پرسپولیس به توافق رسید تا بار دیگر پیراهن تیم قهرمان ایران را بر تن کند.

البته این بازیکن پیشنهاداتی از تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان نیز داشت، اما اولویت هافبک تیم ملی، پرسپولیس بود و به همین دلیل قراردادش را امروز (شنبه) امضا کرد.

مهدی محمدنبی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس وظیفه مذاکره با ملی پوش سابق پرسپولیس را برعهده گرفت و  جلسات مثبتی را با این بازیکن داشت و موفق شد او را پرسپولیسی کند. امیری پس از عقد قرارداد راهی ترکیه می‌شود تا در تمرینات سرخپوشان حاضر شود.

امیری سومین بازیکنی است که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان اضافه شده است. پیش از او فرشاد احمدزاده و کنعانی زادگان نیز با عقد قرارداد به این تیم پیوسته بودند.

این بازیکن پس از اینکه ۲ فصل فوق العاده را همراه با پرسپولیس پشت سر گذاشت و به قهرمانی در لیگ برتر رسید و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم بازی کرد، تصمیم گرفت با عقد قراردادی ۲ ساله به ترابوزان اسپور ترکیه بپیوندد، اما در این تیم شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت.

لازم به ذکر است، امیری در ۲ پست هافبک چپ و هافبک دفاعی بازی می‌کند که پرسپولیس در این پست‌ها بازیکنانی از جمله مهدی ترابی، شایان مصلح، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا و ... در اختیار دارد. 

در پایان گفتنی است، او سابقه قهرمانی در لیگ برتر را همراه با پرسپولیس دارد.


بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های دوستانه پرسپولیس در ترکیه مشخص شد

باقری یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شود

توافق سرخپوشان با هافبک تیم ملی/ امیری تا یکشنبه پرسپولیسی می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خوووش اومدی