سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه تاخیر و سود تسهیلات بانک مسکن

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت : جریمه تاخیر و سود تسهیلات بانک مسکن که سال ۱۳۹۵ و ماقبل آن پرداخت شده است؛ در صورت تسویه اصل تسهیلات بخشیده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن ریحانی پور مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت : براساس تبصره ۳۵ قانون بودجه سال ۹۸ بانک مسکن می‌تواند، در صورتی که مشتری مانده بدهی خود را بصورت یکجا و نقدی تسویه و قرارداد تسهیلاتی خود را فسخ کند، سود و جریمه این تسهیلات را ببخشد.

وی گفت : این طرح شامل تسهیلات دریافت شده توسط همه افراد حقیقی و حقوقی می‌شود که اولاً اصل تسهیلات اعطایی به آن‌ها کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشد، ثانیاً تاریخ عقد قرارداد طی سال ۹۵ یا قبل از آن بوده و هنوز قرارداد تسهیلاتی تسویه نشده باشد.

ریحانی پور افزود: آن بخش از مانده بدهی مطالبات که قبل از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل از مشمولین دریافت شده است، شامل مفاد این دستورالعمل نمی‌شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه، از آن دسته از مشتریان بانک مسکن که مشمول این طرح می‌شوند خواست با توجه به اینکه طرح مذکور همیشگی نیست و دارای محدودیت منابع و زمان است، از این فرصت جهت تسویه مطالبات خود استفاده و برای اطلاع از جزئیات بیشتر به شعب بانک مسکن در سطح استان مراجعه کنند .

 

 

انتهای پیام/د

بخشش سود تسویه اصل تسهیلات

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.