سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اجتماع مدافعان حریم خانواده در زرندیه؛

استاد حوزه و دانشگاه: عفاف در خانواده، به رشد اعتماد میان زن و شوهر و فرزندان کمک می‌کند

استاد حوزه و دانشگاه در اجتماع مدافعان حریم خانواده در زرندیه گفت: رعایت عفاف در خانواده، به رشد اعتماد میان زن و شوهر و فرزندان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بانوان شهرستان زرندیه در هفته  عفاف و حجاب در همایشی با عنوان اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده در محل امام زاده سید منصور شهر مامونیه گردهم آمدند.

عفاف در خانواده، به رشد اعتماد میان زن و شوهر و فرزندان کمک می‌کند

دکتر اسماعیلی استاد حوزه و دانشگاه در این اجتماع مردمی با بیان اینکه رعایت عفاف در خانواده، به رشد اعتماد میان زن و شوهر و فرزندان کمک می‌کند تصریح کرد: اگرچه به نظر می‌رسد نداشتن حریم و حجاب یک آزادی صوری به افراد خانواده می‌دهد، ولی زمانی که به بطن این خانواده رجوع می‌کنید اضطراب و نگرانی زن و شوهر و فرزندان نسبت به هم چشم گیر است.

این مشاور خانواده با تاکید بر اینکه پوشیدگی زنان در اجتماع سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی‌ها و وسوسه‌های شیطانی است افزود: مقایسه آمار جنایات جنسی نشان می‌دهد که زنان محجبه نقش مؤثری در کاهش مفاسد و جنایات جنسی در جامعه دارند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه حجاب در خانواده اظهار داشت: در خانواده‌هایی که مبانی ارزشی و اخلاقی رعایت می‌شود، افراد با آرامش خیال از حمایت اعضا دیگر خانواده برخوردار هستند و بالعکس در خانواده‌هایی که این امر سبک شمرده می‌شود اعتماد لازم وجود ندارد و افراد خانواده مدام با دیده تردید آمیز به یکدیگر می‌نگرند و اینگونه انسجام خانواده در معرض خطر قرار می‌گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: همچنین بزرگان دین و شهدا وصایای متعددی در رابطه با رعایت حجاب و عفاف توسط بانوان در جامعه داشته‌اند و بانوان را به رعایت حجاب در جامعه دعوت کرده‌اند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.