سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری ۲ هزار و ۹۰۰ طرح اقتصادی کشور در قالب سرمایه در گردش

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : این بانک در ۲ هزار و ۹۰۰ طرح اقتصادی کشور در قالب سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و تکمیل صنایع مشترک سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در حاشیه بازدید از کارخانه ذوب آهن بیستون در جمع خبرنگاران گفت : در سال رونق تولید این بانک ۱۶۰ هزار میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش و ثابت و تکمیل طرح‌ها در نظر دارد در سراسر کشور سرمایه گذاری کند که با توجه به افزایش سه تا پنج برابری قیمت مواد اولیه ۷۵ درصد این مبلغ در قالب سرمایه در گردش به منظور کمک به تولیدکنندگان است.

وی گفت : ۲۵ درصد اعتبارات بانک صنعت و معدن در کشور شامل تسهیلات سرمایه ثابت به منظور راه اندازی طرح نیمه تمام و طرح‌های توسعه‌ای است.

وی کمک به طرح‌های توسعه‌ای بنگاه‌های اقتصادی در راستای تکمیل چرخه زنجیره تولید به منظور افزایش ارزش افزوده کالا را یکی از اولویت مهم بانک صنعت و معدن کشور اعلام کرد.

مدیرکل بانک صنعت و معدن در ادامه گفت: این بانک در استان کرمانشاه ۲۱ هزار میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و تسهیلات اشتغالزا برای بنگاه هاب اقتصادی تأمین اعتبار کرده است.

مهری گفت: از این میزان اعتبار ۱۳۳ میلیون یورو و ۲۱ میلیون دلار برای تأمین ارز بنگاه‌های اقتصادی کرمانشاه بوده است.

وی در ادامه بیان داشت که بانک صنعت و معدن طبق رسالت خود برای رونق تولید در ۱۱ پروژه اقتصادی مهم کرمانشاه با اعتبار ۲۹ هزار میلیارد ریال که هشت هزار میلیارد ریال آن آورده متقاضیان است سرمایه گذاری کرده است که امروز از هر ۱۱ پروژه بازدید و از نزدیک با مشکلات آن‌ها بررسی می‌کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: ۶ طرح از این طرح‌ها نیمه راکد است که به کمک استاندار و مسئولان در راستای کمک توسعه استان درصدد رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

مهری در سفر یک روزه خود به کرمانشاه از زیرسازی کارخانه قوطی سازی زم زم، فرش رجال کرمانشاه، صنعت گستر سداید، کاشی کاژه، کاغذ معدنی خسروی اسلام آباد غرب، ذوب آهن بیستون، جهان فولاد، تایر کرد، ایران خودرو صحنه، کارخانه ایلیا ذرت سبز و ایمان سرم بازدید کرد و هم اکنون نیز در جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در استانداری حضور یافته است.

 

 

انتهای پیام/د

بانک صنعت و معدن ۲۱ هزار میلیارد ریال در کرمانشاه سرمایه گذاری کرد

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.